Wanneer is nu mijn ei(geweest) en wanneer dan 1dpo ik kan er echt even niks mee.. Zie van de 15e is volgens mij ook vals
Ik denk dat de 15e positief is, maar ik kan niet zo goed beoordelen of het een felle streep is of een dikke vlek. Maar op basis van de 16e ga ik even uit van een streep. Dan is de 16e je eitje gesprongen en heb je (gemiddeld genomen) 14 dagen later je nod
Ik denk dat je je eisprong nog niet hebt gehad, dan zou je een duidelijke streep hebben. Heb je een onregelmatige cyclus? Of recent met pil gestopt? Ik zou doortesten. Dat ze niet oplopen zegt niet zoveel, ik heb meestal ook ineens uit het niets een positieve. Succes!
ben begin december met de pil gestopt vanaf toen wel gewoon eigelijk regelmatig.. maar nu zijn ze opgedroogd en op de foto zie je het slecht maar gisteren waren de streepjes wel (zo goed als) even donker..
Als die vd 16e vers wel even duidelijk was dan was toen je piek en is je eisprong op de 17e/18e. Ik zou uitgaan van je eisprong op de 18e (morgen dus). Dan is 19 feb 1 dpo en is je nod op 3 maart (uitgaande van een kf van 14 dagen).