Hoi! 2 september was mijn eerste dag van me laatste menstruatie. Heb op 11 september in de nacht seks gehad. Nu zitten we op 16 september en heb inmiddels al 5 dagen last van krampen in me buik. De ene keer ongesteldheidsgevoel. De andere keer een heel ander gevoel. Vind het moeilijk uit te leggen. Heb nu zeker 4 dagen last van me onderrug. Niet normaal hoe zeer dat doet. Heel af en toe een beetje misselijk maar niet ernstig en is eigenlijk ook weer zo over. Heb nu 3 dagen last van me borsten. Begon heel licht aan de zijkant maar nu zijn het meer me tepels. het voelt alsof ze in brand staan, als ik loop voel ik ze door mn bh heen. nu moet ik denk ik rond 26/09-30/09 ongesteld worden. Ik slik geen pil enzo. Als dit jullie lezen wat denken jullie dan? En wanneer zou ik kunnen testen. ik ben erg onzeker en het is niet eens zo dat we heel graag zwanger wouden worden.We zouden wel zien wat er zou gebeuren. Dus vandaar ook de spanning enzo. mijn cyclus is zo rond de 26 dagen. dankjewel alvast!
Ik verwacht je nu rond je eisprong zit gezien je kwaaltjes. Die zijn echt passend bij een naderende eisprong. Ik zou over 2 weken een testje wagen als je nog niet ongesteld bent.