Haha bedankt bozoe! als het zo erg is verwijderen ze de post maar weer haha. Maar wel heel erg triest zeg. En er dan ook nog bij zetten 'niet oordelen over mijn situatie aub'. Koekkoek... Er is geen ergere manier om je partner te besodemieteren in mijn ogen. Ongelofelijk. Inderdaad maar goed dat ze dan misschien de eisprong gemist heeft.
Ohja. Verrassing!! Ik zou d'r een strik omheen doen, wordt hij vast nog enthousiaster 😑 Ts. Je gaat geen antwoord krijgen hierop hoor. Bijna iedereen is hier op de hoogte van je "verassings" plan en ik en velen met mij vertikken het om hieraan mee te werken, wat we dus wel doen wanneer we jou antwoord op je vraag geven. wat ik je adviseer wat je met die ovulatietesten moet doen; in de kast heel ver weg stoppen en je verdiepen in de manieren waarop je je vriend WEL troost kunt bieden.
Haha ik las het net weer inderdaad. "Ik wil het nog even een verassing laten totdat hij niet meer terug kan". Oftewel totdat hij met zijn rug tegen de muur staat en met een kind zit opgescheept terwijl hij nog in rouw is door het overlijden van zijn moeder.
wellicht dat de ovulatietest positief blijft omdat ik zwanger ben en heb ik hem vorige week niet gemist? hoe dan ook mijn vriend maar gebeld en vananvond en morgen toch voor de zekerheid klussen, hij komt vanavond gelukkig toch thuis! op hoop van zegen. de rare reacties negeer ik maar even
Heel goed dat je je vriend hebt gebeld. Ik neem aan dat je alles hebt opgebiecht en hebt verteld dat jullie dus vanavond en morgen onveilige seks gaan hebben, met als doel het krijgen van een kindje?
Meid, ik hoop dat jij je ei gemist hebt & hij hem vandaag en morgen niet omhoog krijgt ofzo. Dit is ziek. Hoe zie je het voor je, dit word een zielig kindje hoor. Een verrassing!? Meer een grote shock! Wacht liever dat jullie er alle 2 aan toe zijn.
Ik ben normaal van het leven en laten leven maar in jouw geval zou verplichte anticonceptie echt geen slecht idee zijn.
Wat vervelend! Over een paar weken had hij hem liever omlaag en in zijn broek gehouden!! Erg hoor, om zo'n vriendin te hebben. Hoe oud ben jij als ik vragen mag? Zie je niet dat je verkeerd bezig bent?
Ik ben 24... ik begrijp en respecteer jullie mening. maar ik vraag me echt af wat een tweede positieve ovu test betekend. kun je uberhaupt 2 keer een lh piek hebben. echt vreemd
Om maar even antwoord te geven op je vraag: een positieve ovulatietest is geen garantie dat je eitje ook echt springt. Het kan dus best dat je ei niet is gesprongen na de eerste positieve ovulatietest.
bedankt voor je inhoudelijke antwoord! Hopelijk springt hij vandaag of morgen wel, of hopelijk is die ovu test positief omdat ik zwanger ben.. nog even afwachten
Even ter verduidelijking. Je hebt je vriend dus gebeld en het verhaal van de test uitgelegd? Hij weet dus dat jullie vanavond gaan behangen, verven & stucken en dat het eindproduct ongeveer over 9 maanden te bewonderen is?