ik snap er niks meer van :(

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by nolaadriana92, Nov 24, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Proudmama01

Proudmama01 Niet meer actief

Haha bedankt bozoe! :D als het zo erg is verwijderen ze de post maar weer haha.

Maar wel heel erg triest zeg. En er dan ook nog bij zetten 'niet oordelen over mijn situatie aub'. Koekkoek... Er is geen ergere manier om je partner te besodemieteren in mijn ogen. Ongelofelijk. Inderdaad maar goed dat ze dan misschien de eisprong gemist heeft.

2. summer22

summer22 Fanatiek lid

May 24, 2014
    1,007
    130
    63
    Ojeetje hahahahaa. Een plan ook echt. Wtf hoe oud is ze.
    Dit kan gewoon niet🙈

3. Ballon

Ballon Niet meer actief

Ohja. Verrassing!! Ik zou d'r een strik omheen doen, wordt hij vast nog enthousiaster 😑

Ts. Je gaat geen antwoord krijgen hierop hoor. Bijna iedereen is hier op de hoogte van je "verassings" plan en ik en velen met mij vertikken het om hieraan mee te werken, wat we dus wel doen wanneer we jou antwoord op je vraag geven.

wat ik je adviseer wat je met die ovulatietesten moet doen; in de kast heel ver weg stoppen en je verdiepen in de manieren waarop je je vriend WEL troost kunt bieden.

4. bozoe

bozoe VIP lid

Jul 9, 2014
    5,482
    5,840
    113
    Haha ik las het net weer inderdaad. "Ik wil het nog even een verassing laten totdat hij niet meer terug kan". Oftewel totdat hij met zijn rug tegen de muur staat en met een kind zit opgescheept terwijl hij nog in rouw is door het overlijden van zijn moeder.

5. nolaadriana92

Nov 20, 2016
    38
    0
    0
    NULL
    NULL
    wellicht dat de ovulatietest positief blijft omdat ik zwanger ben en heb ik hem vorige week niet gemist? hoe dan ook mijn vriend maar gebeld en vananvond en morgen toch voor de zekerheid klussen, hij komt vanavond gelukkig toch thuis! op hoop van zegen. de rare reacties negeer ik maar even

6. bozoe

bozoe VIP lid

Jul 9, 2014
    5,482
    5,840
    113
    Heel goed dat je je vriend hebt gebeld. Ik neem aan dat je alles hebt opgebiecht en hebt verteld dat jullie dus vanavond en morgen onveilige seks gaan hebben, met als doel het krijgen van een kindje?;)

7. Sado

Sado VIP lid

May 16, 2016
    19,115
    17,123
    113
    Je bent echt knettergek. En dan druk ik me echt heel netjes uit.

8. Beckje

Beckje VIP lid

Jul 12, 2010
    8,652
    4
    36
    rare reacties? kijk je start bericht van je vorige topic eens in je hoofd na... I rest my case...

9. summer22

summer22 Fanatiek lid

May 24, 2014
    1,007
    130
    63
    Meid, ik hoop dat jij je ei gemist hebt & hij hem vandaag en morgen niet omhoog krijgt ofzo. Dit is ziek.
    Hoe zie je het voor je, dit word een zielig kindje hoor. Een verrassing!? Meer een grote shock!
    Wacht liever dat jullie er alle 2 aan toe zijn.

10. nolaadriana92

Nov 20, 2016
    38
    0
    0
    NULL
    NULL
    mijn vriend is een gezone vent van 26, met omhoog krijgen heeft hij geen problemen lol

11. bozoe

bozoe VIP lid

Jul 9, 2014
    5,482
    5,840
    113
    Ik ben normaal van het leven en laten leven maar in jouw geval zou verplichte anticonceptie echt geen slecht idee zijn.

12. Sado

Sado VIP lid

May 16, 2016
    19,115
    17,123
    113
    Joh ga jij nou maar lekker je spiraaltje alvast in bed klaarleggen.

13. summer22

summer22 Fanatiek lid

May 24, 2014
    1,007
    130
    63
    Wat vervelend! Over een paar weken had hij hem liever omlaag en in zijn broek gehouden!! Erg hoor, om zo'n vriendin te hebben. Hoe oud ben jij als ik vragen mag? Zie je niet dat je verkeerd bezig bent?

14. nolaadriana92

Nov 20, 2016
    38
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben 24...

ik begrijp en respecteer jullie mening. maar ik vraag me echt af wat een tweede positieve ovu test betekend. kun je uberhaupt 2 keer een lh piek hebben. echt vreemd

15. Vakantieganger

Vakantieganger Fanatiek lid

Jan 4, 2016
    1,007
    4
    38
    Vinkeveen
    Wat een armoedig bestaan heb jij zeg, als je zo een kindje moet krijgen. Zielenpiet.

16. bozoe

bozoe VIP lid

Jul 9, 2014
    5,482
    5,840
    113
    Om maar even antwoord te geven op je vraag: een positieve ovulatietest is geen garantie dat je eitje ook echt springt. Het kan dus best dat je ei niet is gesprongen na de eerste positieve ovulatietest.

17. Colinn

Colinn VIP lid

Jul 8, 2014
    5,836
    1,241
    113
    Arm arm (toekomstige) kindje!

18. nolaadriana92

Nov 20, 2016
    38
    0
    0
    NULL
    NULL
    bedankt voor je inhoudelijke antwoord! Hopelijk springt hij vandaag of morgen wel, of hopelijk is die ovu test positief omdat ik zwanger ben.. nog even afwachten :D;);)

19. bozoe

bozoe VIP lid

Jul 9, 2014
    5,482
    5,840
    113
    Ik hoop voor jouw vriend, jouw eigen mentale gesteldheid en je ongeboren kind.... van niet;)

20. Ballon

Ballon Niet meer actief

Even ter verduidelijking. Je hebt je vriend dus gebeld en het verhaal van de test uitgelegd? Hij weet dus dat jullie vanavond gaan behangen, verven & stucken en dat het eindproduct ongeveer over 9 maanden te bewonderen is?

Share This Page