ik snap er niks meer van :(

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door nolaadriana92, 24 nov 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jennifer93

Jennifer93 Actief lid

3 okt 2013
    400
    209
    43
    Vrouw
    Moeder
    aangezien dit account 4 dagen geleden is aangemaakt verwacht ik dat er nu iemand echt ongelofelijk hard achter zn pc zit te lachen om alle serieuze reacties.. volgens mij is dit echt fake..

2. nolaadriana92

20 nov 2016
    38
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee gewoon dat ik hem mis omdat hij deze week al 3 dagen in zwitersland zat en of hij niet snel een kus komt brengen voordat hij naar zijn vrienden gaat. Halfuurtje rijden dus geen probleem hij moest sowieso een oplader ofzo ook dus..

3. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.126
    17.138
    113
    "Volgens mij denkt hij dat ik een spiraaltje heb".

Ik word hier zo langzamerhand echt droevig van. En jezelf gisteren maar "100% zeker een goede moeder" noemen. Naar mens ben jij, bah.

4. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.126
    17.138
    113
    Ik kan alleen maar zeggen dat ik dat echt hoop.

5. Ballon

Ballon Niet meer actief

Nou dan wens ik je veel plezier vanavond. Ik hoop alleen heel heel heel erg dat zijn zaadjes zo hard je eitje voorbij zwemmen omdat zelfs zien hoe waardeloos dit idee is!

6. Ballon

Ballon Niet meer actief

Ik zit serieus te overwegen het ip adres te laten achterhalen en die vriend ff in te lichten. 🤔

7. Jennifer93

Jennifer93 Actief lid

3 okt 2013
    400
    209
    43
    Vrouw
    Moeder
    als je het kan zou ik niet twijfelen gewoon doen!:)

8. bozoe

bozoe VIP lid

9 jul 2014
    5.482
    5.842
    113
    Nou inderdaad. En mocht het nep zijn: om dan deze kleuter even van zijn/haar zolderkamertje af te schoppen.

9. nolaadriana92

20 nov 2016
    38
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik heb jullie mening ondertussen wel begrepen, maar ik ben volwassen en ik beslis over mijn eigen toekomstige kind, en al helemaal over mijn eigen lichaam. daar gaat dit niet om, ik laat jullie ook allemaal in de waarde, of iemand nou een verstandshuwelijk aangaat of om onorthodoxe reden een kind wilt, het is hun leven... ik vraag me alleen af waarom ik de nacht op zat-zo een positieve test heb gehad, dan 4 dagen niet en nu weer een, thats it.

10. nolaadriana92

20 nov 2016
    38
    0
    0
    NULL
    NULL
    haal dan ook gelijk even het ip adres of van mensen die drugs verkopen, en pedos en zulke criminelen op internet, zal de politie erg blij mee zijn.

11. prisje22

prisje22 Fanatiek lid

4 mei 2012
    1.137
    21
    38
    .
    nou jou toekomstige kind moet er niet komen je bent echt krankzinnig... je vriend zo naaien ..zal die je dankbaar voor zijn ahum... gun iedereen een kind maar jou Niet

12. anoniempje101

anoniempje101 Bekend lid

20 jun 2015
    735
    2
    0
    NULL
    NULL
    BOZOE!!! Ben je nou al onderweg met die popcorn???

Wat ik nog weet van het vage topic:
    - ze had eerder een gedwongen abortus bij een week of 5
    - dat is de reden dat ze nu zw wilt worden en niks wilt zeggen tot een week of 12 'want dan heeft het een hartje enzo en denkt hij er anders over'
    - ze wonen in zuid frankrijk
    - iets met een dure auto
    - ze trok zelf haar spiraal er uit (en daarmee ook haar verstand)
    - heeft al bedacht wat te doen en hem te zeggen als ze een miskraam pod krijgt
    - hij is zijn vader verloren en hoop drama afgelopen jaar dus enorme bindingsangst enzooo
    - hij is zeer vermogend.

13. bozoe

bozoe VIP lid

9 jul 2014
    5.482
    5.842
    113

Ik vraag mij af of je het wel echt hebt begrepen. Is er dan niet één hersencel die roept "doe het niet!"? Jouw acties lokken zoveel woede/frustratie en onbegrip bij mij en vele anderen naar boven dat ik niet begrijp dat je zelf niet inziet hoe achterlijk je klinkt.

14. bozoe

bozoe VIP lid

9 jul 2014
    5.482
    5.842
    113
    I'm here! Ik zit eerste rang dit keer:p

15. nolaadriana92

20 nov 2016
    38
    0
    0
    NULL
    NULL
    jullie kennen mijn of ons verhaal niet, ons leven niet dus het is oneerlijk om te oordelen met maar 10 procent van de informatie.

16. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.126
    17.138
    113
    En ze heeft een eigen nagelstudio!

17. Becca1989

Becca1989 Actief lid

4 jul 2016
    251
    33
    28
    Vrouw
    Kinderopvang
    Rotterdam
    Sorry ik vind je echt in en in triest. Je vriend geeft aan dat hij nog niet klaar is voor een kindje en jij dwingt hem gewoon om een kindje te krijgen. Er zijn hier zoveel veel stellen die een kindje graag in hun armen willen sluiten maar keer op keer een teleurstelling voor hun kiezen krijgen of miskramen krijgen. Ik ben hier ook 1 van. En jij zegt ik wil een kind en voed het anders alleen op sorry maar wat betekent jouw relatie dan voor jou. Volgens mij wil je gewoon een kind en interesseerd het jouw niet eens van wie het is. Jij denkt volgens mij dan je zomaar ff een kind kan nemen. Maar dit is echt niet zo makkelijk als jij denkt. Ik hoop met heel mijn hart dat je noet zwanger bent of word zolang jij je vriend bezodemiederd. Ik word gewoon kwaad als ik jou verhaal lees.

18. Ballon

Ballon Niet meer actief

Je bent ervan op de hoogte dat zodra de politie hier zelf lucht van krijg ze dit met 1 druk op de knop kunnen regelen?

19. bozoe

bozoe VIP lid

9 jul 2014
    5.482
    5.842
    113
    Die 10% is wel de informatie die JÏJ ons geeft. Ik ben wel benieuwd naar het volledige verhaal volgens jou. Probeer anders eens uit te leggen hoe de situatie nu precies zit, misschien dat ik dan nog enigszins begrip kan opbrengen voor jouw manier van handelen.

20. nolaadriana92

20 nov 2016
    38
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben me niet helemaal bekend met de wet in frankrijk, maar in nederland ben ik er toch zeker van overtuigd dat een kind krijgen, met of zonder medeweten van de vader niet strafbaar is, een vrouw belist zelf over haal lichaam. ( behalve als ik iemand zou verkrachten ofzo lijkt me) mocht je een artikel uit het wetboek vinden wat het tegendeel bewijst beloof ik dat ik het niet zou doen, want ik zal nooit de wet overtreden.

Deel Deze Pagina