Laat je dan gewoon lekker nemen op de hoek van de straat door een random persoon die je daarna nooit meer ziet. Of zoek een spermadonor maar zadel je vriend niet op met een kind dat hij niet wil!
wet overtreden? Jeetje.. ik had het over je vent vertellen wat jij aan het doen bent. Ip adres is verschillende manieren om te achterhalen ja. Beheer kan als het goed is alle IP adressen van de mensen welke reageren zien, vaak worden deze automatisch opgeslagen. Daarnaast zijn er veel andere manieren om deze te achterhalen met diverse tools. Echter, zit je dan weer met de privacy en op het moment dat ik dit dus ga doen, ben ik dus strafbaar bezig en dat heb ik er nou ff niet voor over. Maar.. mijn handen jeuken hoor! Even een ander vraagje Ts. Los gezien van alles. Hoe zie je je leven straks voor je met een baby? Heb je enig idee welke verantwoordelijkheid erbij komt kijken bv.
Bewust een kind schade toebrengen is strafbaar. Staat inderdaad wel in de wet ja... Wel eens over nagedacht hoe jij je kind dit later uit gaat leggen?
Ja het lijkt me dat een kind uiteraard heel veel verantwoordelijkheid eist en ik ben daar 100 procent voor klaar. Mijn vriend is ontzettend punctueel en verantwoordelijk en ook hij zou een geweldige vader zijn. Mocht ik met iemand anders samen zijn die niet zijn karaktereigenschappen zou hebben dan zou ik dit denk ik niet doen in het belang van het kind. Ik wil niet dat mijn kind een waardeloze vader krijgt. Gelukkig is dit bij ons niet zo
het gaat hier totaal niet om wetten of strafbaarheid.. het gaat erom dat je je vriend een trauma voor zn leven meegeeft, hij heeft een heel moeilijk jaar achter de rug voor zover ik begrijp.. hij geeft duidelijk aan niet klaar te zijn voor een kind, en jij zadelt hem op met een probleem waarvan je weet dat hij het niet kan overzien.. dat is toch puur egoisme? dan vind ik het nog minder egoistisch om bij hem weg te gaan met eerlijke opgaaf van redenen en iemand te vinden die wel een kind met je wil.. en dan uiteraard op een eerlijke manier aan een kindje beginnen, dat is toch oook veel leuker, er samen van kunnen genieten etc..
Maar hoe zie je alles straks voor je? Werk? Kosten? Ect. Daar ben ik wel benieuwd naar of dit beeld realistisch is. Stel, je raakt zwanger. Hoe zit je er dan over een jaar bij, beschrijf eens een dag uit je leven.
een kind is geen ''probleem'' of ''trauma'' een kind is een wonder! elk kind, hoe die ook ter wereld komt. punt geen uitzondering. opvoeding is soms een uitdaging, maar een kind is nooit een probleem of trauma
DIT! Samen heel bewust voor een kindje gaan is een van de mooiste ervaringen die ik tot op heden heb meegemaakt. Een kindje zo gewenst door allebei... een kroon op je relatie. Je slaat al deze stappen over, gaat er vanuit dat hij het allemaal wel leuk gaat vinden na een week of wat en lost het anders allemaal zelf wel op. En dan ben je nog zo jong? Als hij niet wilt en jij wel, praat daar dan over met hem.
Financieel is in ieder geval al een probleem minder daar hoeven we ons niet zorgen om te maken. En liefde heb ik ook genoeg voor het kind
Maar je vriend denkt op dit moment blijkbaar anders over een kind dan dat jij dat doet. Jullie hebben toen toch niet voor niets voor een abortus gekozen. Het lijkt mij dat je zoiets niet weer wilt meemaken dus waarom niet wachten totdat hij er ook klaar voor is en als dit je te lang duurt dan zit er niets anders op dan beide een andere kant op te gaan in het leven.
Een kindje ZELF ja. Maar het VERTROUWEN in de mens raakt hij voorgoed kwijt, door JOU! En DAT bedoeld ze met trauma Serieus, ben je nou gewoon zo dom of zit je in zo'n ZIEKE fantasie wereld dat je het gewoon niet snapt.
als jij op zon manier een kind wil krijgen zorg je wel degelijk voor een probleem, dan is het kind niet het probleem, jij bent het probleem, met die ongelofelijke plaat voor je kop, je denkt blijkbaar nogsteeds dat alles wat je doet volkomen logisch is..
het vertoruwen in niemand raakt hij ook niet kwijt, want hij zal denken dat het een ongeluk is met het spiraal. daar heb ik al voor gezorgd.