hij komt er toch wel achter, eerlijkheid duurt het langst,, en voel jij je dan echt neit schuldig dat je dus je hele leven in een groot leugen zal leven...?
Oh my, je weet het goed aan jezelf te verkopen. Klinkt als een volwassen relatie tussen gelijkwaardige partners, ahum.
Ik denk dat zij gewoon per se een kind van hem wilt omdat hij financieel er goed bij zit. Hier wilt zij van profiteren en doet hier alles voor. Buiten het feit dat zij een 'kinderwens' heeft. Dit is pure oplichterij
Wordt je nou niet gewoon heel moe van jezelf? Al die leugens naar je vriend toe. Dat je jezelf nog in de spiegel durft aan te kijken... bah wordt hier echt misselijk van van zulk soort mensen.
Dames voedt het nou gewoon niet!! Laat lekker gaan. Ieder zijn ding! Ik denk dat het 1 grote fake is, en zo niet ook prima. Er zijn genoeg gekken op de wereld. Is niets nieuws aan de horizon... Ik kan me er iig niet druk om maken..ondanks dat jullie allemaal (behalve ts) 200% gelijk hebben mocht dit circus waar zijn.
Omg TS, je bent echt ziek in je hoofd....sorry maar dit is echt niet normaal. Dit kan echt niet. Volgens mij interesseert jou je hele relatie niet eens. Het gaat alleen maar om een kind. Je bent echt heel fout bezig, heel fout.
Stel je voor dat je samen er voor kiest om voor een kindje te gaan.... En eventueel wat langer zou moeten wachten als de ander er nog niet aan toe is "
Hartstikke nep dit! Zoiezo zou niemand dit toch posten en haar reacties ook al zo vaag ze lokt iedereen gewoon uit hoor
OMFG deze persoon heeft 1 hersencel meer dan een koe, anders zou ze in de huiskamer schijten. Wat een dom gedrocht is dit. Hoop dat een collega kraamverzorgster jouw geestelijke toestand erkent en je aangeeft bij jgz.
Och meiden dat jullie je zo uit de tent laten lokken. Iemand heeft gisteravond in een deuk gelegen denk ik. Had een aflevering van gtst kunnen zijn.
Als je zoals je in je vorige topic je eisprong op 21 of 22 nov had kun je nu nog niet zwanger zijn. Innesteling is tussen 5-10 dagen na eisprong.
Is spiraal eruit gesloopt om hem over een aantal weken na de sex in bed te leggen en te zeggen ik heb zo'n pijn oh kijk mijn spiraal is eruit