Ja nu nog ongeveer 2 weken wachten en dan zal ik het zien ! Ik zie nu pas je handschrift gefeliciteerd met je zwangerschap geniet er van x
@Fluss1984 even terugkomend op jouw reactie..jij gaf aan dat zodra de pijn over is de eisprong dan geweest is toch ? Is dit altijd zo? de pijn heeft bij mij tot gister avond nog geduurd en toen was de pijn ineens weg. Betekend dit dat mijn ei gister avond gesprongen is of kan het ook zo zijn dat de ei springt en de pijn blijft haha of is dit ook per lichaam verschillend ? Misschien weet jij daar iets meer over
Dit wordt wel vaak gezegd alleen ik betwijfel of dit altijd zo is. De pijn die je voelt is vaak de spanning in de eierstok door de follikel die op springen staat, maar ik heb ook gehoord dat de pijn ook kan komen door het vocht wat in de buik terecht komt na de eisprong. Dit kan ook voor prikkeling zorgen. Ik zou daar dus niet blindelings vanuit gaan, denk echt dat het per persoon verschilt.
die specifieke pijn waar jij het over had die je voelt als je man wat dieper naar binenkomt wordt veroorzaakt doordat je baarmoeder wat heen en weer beweegt. Als je eierstok vergroot is door een follikel die op springen staat voel je dat op die manier. De pijn verdwijnt eigenlijk gelijk als de follikel breekt en de druk er dus vanaf is. Sommige dames voelen het echte scheuren en daarmee dus de eisprong zelf, maar dat is een ander soort pijn. Ook kan het zijn dat er door de eisprong een beetje vocht in je buik komt en dat dat prikkelt, maar ook dat voelt anders.