Ik snap er niks meer van.

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door HaNa540, 11 okt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Zie Mn temp kaartje
    Eerste 4 dagen niet getempt

2. Lisa280887

Lisa280887 Niet meer actief

Zoals ik al eerder in een ander topic zei. Mocht je ei toch geweest zijn, kan progestoron al die kwalen geven. Ook als je dit nooit eerder hebt gehad. Ik ben ook weleens mn gehele lf kotsmisselijk geweest en ik kon toch echt niet zwanger zijn, zie onderschrift. Lang leve progestoron.

Je lijf is geen robot en dus kan ech ly elke cyclus verschillen. Dat het vaak gelijk is bij jou is puur geluk.

Mila27 vindt dit leuk.
  3. Lisa280887

Pijn geeft aan dat er een groeispurt is. Niet het daadwerkelijke ‘springen’.
    Je ei zal dus sowieso na dag 11 geweest zijn.

4. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Zo is Mn temp kaartje volledig zoals ik getempt heb elke ochtend 7 uur rectaal
    Mijn ovu test was dag 9 het donkerste en volgens mij ( ik teste bij Mn zoontje ook niet knal positief) was deze positief voor mij. Helaas had ik toen nog geen cb digi in huis

Bijgevoegde bestanden:

5. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Nee dat is niet waar.
    Ik heb namelijk in de periode met ons zoontje vele echo's gehad en ook in de medische molen gelopen.
    Hierbij had ik groei echo's en metingen van de eitjes
    En de echos kwamen altijd overeen met de enkele uren vreselijke stekende pijn in een van Mn liezen dagen voorafgaand heb ik een zeurend gevoel in Mn onderbuik.
    De gyn zei dat het wel zeker kan dat je de daadwerkelijke eisprong ook kan voelen ik voel dat al bijna me hele leven zolang als ik me kan heugen'

PBV vindt dit leuk.
  6. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Dat klop je lijf is geen robot maar ik ken Mn lijf wel heel erg goed plus die test van gister geloof niet dat deze vals positief is!
    Ik ben er zeker van dat er iets gaande is/was in Mn lijf dat voel ik aan alles.
    Alleen dat bloed verlies vind ik erg raar want ik heb nog nooit in Mn leven een cyclus gehad van 21 dagen

7. Lisa280887

Hoe wil je het verklaren dan? De predictor is negatief. Dan weet je toch genoeg?

Niet rot bedoeld maar dat is de meest betrouwbare test momenteel. Sensitest staat niet goed bekend.

Nogmaals. Als jouw klachten door hcg komen had je predictor echt positief moern zijn.

8. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

We zullen morgen zien als de huisarts bloed afneemt, en ik vind de manier waarop je communiceer niet prettig.
    Ik ken Mn lijf ik ken Mn lichaam, en ik heb al vaker vroegtijdige miskramen gehad meer als gemeld hier in Mn onderschrift,
    Ik weet zeker dat er iets gaande is/ of was in Mn lijf dat zal eventueel bloed test morge dan bevestigen

PBV en Pinkie88 vinden dit leuk.
  9. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Niet raar bedoeld en absoluut niet om te kwetsen maar jij bent (zoals ik ne onderschrift lees,) nog niet eerder zwanger geweest. Ik totaal al heeeel wat keren en ik ben echt niet de enigste vrouw die bijna direct naar de bevruchting dus zonder hcg al klachten heeft.
    De gyn heeft me toen ook verteld dat dat echt wel kan en een van zijn verklaringen was dat ik zo extreem reageer omdat ik ook heel extreem reageer op Andere hormonen zoals anticonceptie.
    Ik wacht morgen gewoon af heb geen zin om hier een heel discussie over te voeren want ik voel me er al rot genoeg om.

PBV vindt dit leuk.
  10. Lisa280887

#30 Lisa280887, 11 okt 2018
    Laatst bewerkt door een moderator: 11 okt 2018
    De manier waarop jij communiceert is ook niet ok. Ik heb voldoende opgelet bij biologie om bepaalde dingen te weten. Daar hoef je echt niet zwanger voor geweest te zijn. Hoe kan je nou heftig reageren op een hormoon dat nog niet in je lijf aanwezig is?

Ik ga hier toch ook niks roepen over jouw miskramen? Net zo laag als jouw opmerking naar mij toe. Sommige dingen zeg je gewoon niet. Ik gun iedereen het beste en ik weet hoe rot het is als je jezelf helemaal gekmaakt met al die kwalen.

Ik probeer je te helpen en je blijft koppig. Prima, dan zeg ik niks meer. Ik hoop voor je dat je snel echt zwanger bent.

Nieuwsgierigbijtje, loveexx en Rosa5 vinden dit leuk.
  11. Loetje88

Loetje88 Fanatiek lid

26 jan 2015
    2.765
    1.028
    113
    Vrouw
    Als je het echt allemaal zo zeker weet, Waarom heb je dan bevestiging van andere nodig? Wacht lekker af zou ik zeggen en maak jezelf niet zo gek. Niemand hier kan jou vertellen wat je wilt horen.

Lisa280887 vindt dit leuk.
  12. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Het punt waar het om gaat is dat ik niet geloof in zo valse test en dat ik voel dat er iets in Mn lichaam gebeurd, ik vraag me af of een innestelingabloedinv vaker voorkomt en rond wel termijn. Iedereen mag zn mening geven maar ik weet wat ik voel.
    En dat ee dan word gezegd andere testen negatief dus er is niks vind ik heel kort door de bocht want ik heb al vaker in gelijke situaties gezeten en toen bleek aan de hand van bloed dat Mn gevoel wel degelijk klopte.
    Ik kan niks bewijzen maar jullie ook niet, zolang ik niks weet. Dus beweer dan ook niet allerlei punten waarvan je denkt dat je dat bij biologie hebt opgevangen. Terwijl het best anders kan lopen geen lijf is gelijk

13. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Zie mij. Reactie hieronder.
    je reactie over biologie slaat werkelijk nergens op want geen enkel lichaam werkt volgens een boekje en allemaal het zelfde.
    We wachten rustig de bloed test morgen Af.
    En dan zien we wel wat eruit komt.
    Ik lag binnen 2 uur op de seh met een nuvaring ik had mega hoge ontstekings waarde, en ze dachten aan galblaas ontsteking vanwege de heftige pijn. Dit alles werd veroorzaakt door de nuvaring die ik nog max 2 uur in had, ook dir was nog nooit eerder voor gekomen dat ook Mn bloed waardes afwijkend waren.
    Dus hoe verklaar je dat dan? Zo zie je maar geen lichaam is gelijk
    Verder ga ik ee niet meer op in fijne avond

14. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

@Beheer willen jullie dir topic sluiten om verdere discussie te voorkomen??

15. Lisa280887

Jouw reactie over mij slaat ook nergens op. Nogmaals, ik probeerde je te helpen. Je hoeft niet je hele levensverhaal op te hangen hier, nergens voor nodig.
    Ik zie je volgende topic wel weer verschijnen.

16. Elinetjeee

Elinetjeee Niet meer actief

Kan het roze verlies een innesteling zijn geweest? Vind het wel heel erg vroeg dat je zulke hevige symptomen hebt, maar niks is onmogelijk. Ik zou over een paar dagen weer een test doen

17. Nog anoniem

Nog anoniem Niet meer actief

Wat raar dat de sensitest positief was en de andere 2 negatief. Sommigen testen in de middag duidelijker, maar dan zouden die testen van ochtendurine toch ook een licht streepje moeten geven. Ik vrees dus een vroege miskraam helaas.

Wat heftig reageren op hormonen betreft, het is bekend dat een vruchtje al hcg afgeeft voordat het is ingenesteld (ook geleerd bij biologie en overal op internet te lezen), het is dan alleen nog zo minimaal dat het met een urinetest nog niet echt waarneembaar is, daarom worden vaak ook bloedtesten uitgevoerd om vast te stellen of iemand zwanger is. Een vriendin van me heeft eenzelfde heftige reactie op hormonen, kan daarom alleen een koperspiraal, en voelde zich kort na de bevruchting al vrijwel gelijk ziek.

ff algemeen, Jammer dat TS zo wordt aangevallen, ik zie vaak nutteloze discussies hier op het forum.
    Als je je stoort aan iemand, reageer dan gewoon niet, en elkaar persoonlijk aanvallen, zoals, jij weet niet hoe het voelt om zwanger te zijn, vind ik ook echt niet kunnen, als je zelf met een vraag zit is het ook prettig als je serieuze reacties krijgt.
    Behandel een ander zoals je zelf ook behandeld wilt worden, met respect dus

@Beheer kunnen er op dit soort gedrag geen sancties komen ofzo?

18. MamaZijnIsDeBom

MamaZijnIsDeBom Fanatiek lid

10 apr 2018
    2.317
    1.660
    113
    Vrouw
    Ik vind persoonlijk niet dat ts wordt aangevallen. Ze voelt het wel duidelijk zo. En ik denk dat het onhandig is om mee te gaan in het feit dat ze een vroege miskraam heeft gehad. Zo schrijf je je eigen soap. Ik snap hoe rot het is als je een positieve test hebt en dat alle andere testen negatief blijven. Maar wat dat betekent weten we gewoon niet.

dreumesje, laurazoey en Izzie7676 vinden dit leuk.
  19. PBV

PBV Fanatiek lid

6 feb 2018
    1.765
    1.321
    113
    Vrouw
    In het westen
    Het enige wat ik kan zeggen is.....afwachten!
    Vandaag of morgen weer een zwangerschapstest doen en ik hoop dat ie positief is.

20. Lisa280887

#40 Lisa280887, 12 okt 2018
    Laatst bewerkt door een moderator: 12 okt 2018
    Het was nooit aanvallend bedoeld hoor. Maar sommige dingen kloppen gewoon niet en daar vraag ik naar. TS begint vervolgens over het niet zwanger zijn van mij. Ja dan reageer ik indd.

Deel Deze Pagina