Hoi allemaal dit is mijn eerste keer dat ik hier iets plaats. Ik heb namelijk gisteren een early test gedaan van de action, waarna ook een normale en 1 van kv 2x5 omdat ik niet zeker wist of het betrouwbaar was. Nu ben ik uit gegaan van een normale cyclus, omdat ik niet zeker weet hoe deze loopt en steeds vergeet te noteren. Waarop ik uit kom 3 dagen voor nod. Nu is dit mijn allereerste keer en zou ik graag jullie mening willen.
Hele mooie testen!!! Ik heb eergisteren 4 dagen voor NOD precies zo'n testen. Ik stond er van de kijken. Bij mijn andere 2 kindjes 1 week na nod pas getest..Dus had toen misschien ook al eerder gekunnen. Maar ik voel me net zo. Leuk om beetje hetzelfde mee te maken en mee te kletsen..
Wat een hoop reacties! Dus toch, jeetje wat spannend allemaal. Had vanochtend nog een test gedaan van de action alleen geen foto van gemaakt. Hij zag er hetzelfde uit als die van gisteren (die ik eind van de middag had gedaan) Nee totaal nog niet. Het zal de eerste worden, maar voel me zo zenuwachtig enzo haha.
Ja had ook eigenlijk nog niet verwacht iets te zien, heb zeker al andere topics bekeken en vind het dan leuk om te zien dat andere ook hetzelfde mee maken