Ik snap er niks meer van.

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Zonnebloem, 22 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zonnebloem

Zonnebloem Actief lid

28 jul 2007
    405
    0
    0
    Vanochtend getest, niet zwanger. Ook de digitale test gaf dit aan. Nu is dit ook niet zo raar aangezien ik vier weken geleden een curretage heb gehad. Alleen wil ik dan nu wel een keer ongesteld worden, want dat had dan dus, in theorie, vandaag moeten gebeuren.
    Maar goed, we wachten wel af, merken het vanzelf wel. Kan iemand mij vertellen hoe lang het ongeveer duurt voor je ongesteld bent na curretage. (of staat dit bericht onder een verkeerd onderwerp?)

groetjes Kolibri

2. Gezond

Gezond Niet meer actief

Kolibri, het kan best zijn dat de menstruatie door de currettage iets langer op zich laat wachten... Sowieso kan iedereen even een cyclus hebben die wat langer duurt...

Nog even geduld hebben dus... moeilijk he? ;)

3. Zonnebloem

Zonnebloem Actief lid

28 jul 2007
    405
    0
    0
    Irritant dat mijn lichaam niet meer doet wat ik wil, kan er niet meer op vertrouwen. Normaal voel ik de eisprong, 'voorweeen' menstruatie en de menstruatie zelf. Nu HELEMAAL NIKS. Wordt er gek van. Maar goed...we wachten af.

4. Gezond

Gezond Niet meer actief

Wat verschillend he... Er zijn vrouwen die het vervelend vinden alles te voelen... en vrouwen die het juist fijn vinden en zo gaat het ook met niets voelen...

Tja... en het blijft een mensenlichaam natuurlijk he...

Heel veel succes met afwachten!

5. Zonnebloem

Zonnebloem Actief lid

28 jul 2007
    405
    0
    0
    Dank je. Fijne feestdagen!

6. Gezond

Gezond Niet meer actief

Jij ook fijne feestdagen!

7. LastminuteMama

LastminuteMama Bekend lid

20 jun 2007
    632
    0
    0
    Geen paniek, na een natuurlijke miskraam of curretage is het heel normaal dat je "helemaal van de leg" bent!
    Ook al heb je daarvoor een heel regelmatige cyclus gehad dan zal het zomaar kunnen dat je daarna even wat langer moet wachten. Ik heb het zelf ook meegemaakt en werd op een gegeven moment ook wat ongeduldig.....volhouden dus, het komt vanzelf weer op gang en bij de een duurt dat helaas wat langer dan bij de ander.

8. Zonnebloem

Zonnebloem Actief lid

28 jul 2007
    405
    0
    0

Dank je! Je hoort soms van die rare verhalen dat ik me haast ga afvragen of er wat mis is. Maar we houden het positief. Kan me niet herinneren dat ik ooit zo ongeduldig was om ongesteld te worden. Hahahah

Deel Deze Pagina