Zwanger worden met verzakking?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Mus, 6 jun 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mus

Mus Bekend lid

13 sep 2008
    870
    11
    18
    Vrouw
    Arnhem
    Hoi..

Ik ben heel erg benieuwd of er hier moeders zijn die na de eerste, tweede, derde bevalling een verzakking hebben overgehouden (welk stadium?) maar toch nog voor een nieuwe zwangerschap zijn gegaan.

Heb je daarvoor nog hulpmiddelen van de dokter gekregen misschien, zoals een ring of medicatie?

Ik hoor heel graag jullie ervaringen..

2. roever

roever Niet meer actief

Hoi!

ik kon dit wel getypt hebben! :O

en heb al eens een soortgelijke vraag hier geplaatst, maar helaas weinig reacties :(

Hier lichte voorwand en bm verzakking én een mega kinderwens nog in toekomst…
    Maar of ik het ooit ga durven? Geen idee!
    Poos terug bij gym geweest en ze benadrukte dat het echt om lichte vorm van verzakking ging… maar toch voor ring gekozen. Geeft me een goed gevoel iig.

jij hebt ook nog kinderwens dus begrijp ik? :)

3. Neuzeke

Neuzeke VIP lid

3 sep 2019
    13.788
    18.902
    113
    Vrouw
    Ik ben zwanger geworden met.
    Ik had 2010 en 2011 kiné met elektroden gehad ivm verzakking.
    Het kon 2 kanten opgaan( uitvoerig besproken met de gynaecoloog)en in mijn geval is het eigenlijk heek positief uitgedraaid, want ik heb nu nog heel beperkt last en dat is heel cyclus gericht.

4. Neuzeke

Neuzeke VIP lid

3 sep 2019
    13.788
    18.902
    113
    Vrouw
    Volgens mij ben jij na uw eerste post rond verzakking nog 2 keer zwanger geworden toch ?
    Dus je hebt het toch al aangedurfd ?

5. roever

roever Niet meer actief

Nou
    niet geheel waar denk ik…
    Na de tweede bevalling dácht ik verzakking te hebben, maar nooit echt klachten gehad etc.
    Na m’n derde wél lichte voorwandverzakking… en toen niet geheel gepland zwanger geraakt. En nu dus wel ook lichte bm verzakking….
    Dus of ik t nu weer durven zal.. geen idee!
    Ook niet eerder dan over jaar of 2/3

Deel Deze Pagina