injecties?

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door ninnoc, 1 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ninnoc

ninnoc Nieuw lid

1 jun 2008
    3
    0
    0
    hallo ik zit met een klein vraagje.....
    ik woon niet in nl maar in turkije en heb een eerdere miskraam gehad, ben nu weer 7 weken zwanger en mijn gyn heeft mij speciale injecties voorgeschreven 2000anti-Xa 20 mg, enoxaparin sodium, nu was ik zelf gaan googelen en kwam er achter dat dit een antitrombose middel was mijn arts hier zegt dat t tegen trombose bij de baby is?vind dit een rare uitleg en ben er niet zo voor kan iemand mij advies geven wat t precies is en of t wel of niet goed voor mij is?

2. ninnoc

ninnoc Nieuw lid

1 jun 2008
    3
    0
    0
    niemand die me kan helpen?

3. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi,

ook voor jou geldt:
    jammer dat je zo ongeduldig bent. In het stuk bovenaan deze pagina staat met nadruk verteld dat wij deze vragen in onze vrije tijd vrijwillig beantwoorden.
    Als je onzeker bent of je hebt een belangrijke vraag dan moet je je eigen verloskundige of arts bellen, die kunnen direct antwoorden. Soms zijn we druk in ons werk en dan kan het zelfs een paar dagen duren voor je antwoord krijgt!
    Ik hoop dat je daar begrip voor op kunt brengen!

Heb je zelf ooit trombose gehad? Ik kan me niet zo goed voorstellen dat het is om trombose tegen te gaan bij de baby, wel eventueel bij jouzelf.Als verloskundigen geven wij eigenlijk nooit medicijnen, dat doen gynaecologen wel, dus ik kan je vraag niet zo goed beantwoorden. Als het je niet lekker zit dan zou ik nog eens contact opnemen met die arts en vragen of het nu echt nodig is.

Mirjam

4. ninnoc

ninnoc Nieuw lid

1 jun 2008
    3
    0
    0
    mijn excuses ik begrijp dat jullie dit vrijwillig doen en vind dit ook erg nobel van jullie, mijn eigen arts bellen heeft geen nut, zoals ik al heb beschreven woon ik in turkije en denken ze hier iets anders in t voorschrijven van medicijnen heb t zelfs nog een keer gevraagd waar deze medicijnen voor dienen en kreeg dus t antwoord tegen trombose bij de baby, vandaar mijn vraag hier...
    in ieder geval erg bedankt voor t beantwoorden van mijn vraag

Deel Deze Pagina