Hallo allemaal, ik lees/hoor een hoop over dat temperatuur methode/geval. Wat is nou de beste thermometer, en waar kan ik het beste me temperatuur bij houden? Aangezien ik een kneus met opschrijven in schriften ben is digitaal het beste. Alvast bedankt !!
Gewoon een digitale met 2 decimalen (dus 2 cijfers achter de comma). Beste is dan rectaal of vaginaal te tempen, elke ochtend voor het opstaan uit bed indien mogelijk om dezelfde tijd.
Ik heb er gewoon eentje met 1 cijfer achter de komma. Ik denk dat 2 cijfers achter de komma schijnprecisie is. Heb eens getest: ben alleen uit bed geweest om naar wc te gaan (zelfde verdieping) ligt temp daarna 0.1 hoger. Als je dan in honderdste ga meten wordt dat m.i. al door iets meer woelen in bed beïnvloed.
Hier ook gewoon een thermometer die in tienden meet (0.1), houd het bij op Fertilityfriend, en heb een app op m'n telefoon waar ik het bijhoud (en daar direct na tempen in zet, later pas in FF). Rectaal temperaturen is het betrouwbaarst, iedere ochtend voor je opstaat, liefst op dezelfde tijd.
Dat is juist het punt, omdat ik snachts werk, weet ik nooit wanneer ik mijn bed uit kom.. Iemand suggesties wanneer ik dan kan tempen?