willen jullie is kijken

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Black Angel, 24 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Black Angel

Black Angel Actief lid

23 jul 2008
    221
    0
    0
    Hallo dames...

ik heb eigenlijk nog helemaal geen verstand van temp kaartjes... en dit is de eerste keer dat ik aan het tempen ben.... nu heb ik al een paar dagen last van me buik.... alsof er een knoop inzit die ik voel als ik ga zitten enzo.... irritant maar niet pijnlijk.... kunnen jullie iets opmaken uit me tempkaartje....

alvast bedankt

groetjes

2. HRM

HRM Actief lid

23 mrt 2010
    206
    0
    0
    NULL
    NULL
    Je hebt je ei gehad rond dag 15, paar dagen geleden (gister?) had je een dip in je temperatuur, dit zou goed kunnen betekenen dat je zwanger bent namelijk innesteling.

Even afwachten dus tot NOD;)

3. Kris34

Kris34 Niet meer actief

tja...nu nog even voor zorgen dat je temp zo mooi hoog blijft en testen maar!!
    Alle grappen/grollen ten zijde, temp kaartje ziet er mooi uit. Blijf proberen om elke dag op dezelfde tijd te tempen. Zo is de betrouwbaarheid van je kaartje groter.
    Succes de komende dagen met wachten!

4. BlackAngel

29 jan 2010
    69
    0
    0
    NULL
    NULL
    dank je wel... dus als me temp hoog blijft is de kans groot dat het raak is... en als ie zakt wanneer gaat ie dan zakken ?? of is dat altijd verschillend

en die terug val in de temperatuur.. heb je die altijd of alleen als het aanslaat??

5. spijkervrouwtje

spijkervrouwtje Fanatiek lid

28 apr 2006
    2.084
    0
    0
    Noord Brabant
    Ja bij een zwangerschap blijft je temp hoog. Bij ongi gaat hij naar beneden, soms op dag vd ongi soms al 1 of 2 dagen eerder.
    de tempdip die je hebt gehad op 7 dpo (dag 7 na je eisprong) kan wijzen op een innesteling. (had ik ook bij mijn eerste zwangerschap) maar het is niet noodzakelijk. met 14 dpo zou je wel moeten kunnen testen. succes meid!

6. mamaprinses

mamaprinses Fanatiek lid

14 sep 2009
    1.125
    2
    0
    je hebt een mooie stijging! succes!!

Deel Deze Pagina