Ik snap er niks van...

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Ladylola, 5 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ladylola

    Ladylola Fanatiek lid

    19 sep 2009
    4.832
    1.233
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    ...ik ben al 3 of 9 dagen overtijd. Het is maar hoe je het bekijkt, maar ik zit op dag 38 en in mijn handtekening is te lezen hoe het normaal verloopt. Ik ben nog niet ongesteld. Ik ben al 4 dagen draaierig dat constant aanwezig is, maar soms ook afzwakt. Ik voel me verder prima, maar niet helemaal in mijn hum.
    Ik heb een test gedaan gister, maar deze was negatiever dan negatief(kv 2v5). Mijn temp is normaal 36.5 op dit moment.
    Ik tast ff in het duister. Hebben de twee symptomen samenhang met elkaar? En wat moet ik ervan denken? Ik baal er enorm van:( Want als mijn cyclus zou kloppen dan had ik in mijn vakantie tussen de 15 en de 23ste mijn mei-ei, dus het had zo perfect geweest om eens fanatiek te gaan werken aan een gevuld eitje8)!

    Ik wil niet naar de dokter gaan, maar als die duizelingen blijven aanhouden voel ik me ook niet prettig. Ik ga nu stiekem hoop krijgen, maar hopen durf ik bijna niet meer.
    Iemand ervaring en of tips?
     
  2. zafira

    zafira Fanatiek lid

    18 feb 2010
    1.956
    125
    63
    zuid holland
    Als je uitgaat van 3 dagen overtijd dan kan het zijn dat je lichaam nog niet genoeg hcg heeft aangemaakt. Over een dag of 3 gewoon nog een test doen, en anders toch maar naar de huisarts gaan
     
  3. dbrgrsmr

    dbrgrsmr Actief lid

    24 mrt 2010
    460
    0
    0
    gelderland
    hey meid..

    wat vervelend die onzekerheid...kan natuurlijk zijn dat je ongi uit blijft vanwege de spanning of iets dergelijks..maar kan ook zijn dat je wel zwanger bent...mijn zus heeft ook iets van 5 testen na nod moeten doen voordat ze positief testte bij sommigen duurt het langer voordat je het hcg kunt meten in je urine...misschien is je ei wel later geweest vanwege je onregelmatige cyclus en is het nog te vroeg om te testen. zou het over een paar dagen nog eens proberen!

    succes en hou ons op de hoogte!

    x
     
  4. Ladylola

    Ladylola Fanatiek lid

    19 sep 2009
    4.832
    1.233
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Thxx:D I hope so. Ik ben van plan om zondag weer te testen. Dan zit ik ook op dag 42 alweer:S Ik hoop natuurlijk dan ik een lichte HCG afscheiding heb, maar ik ben bang dat het uitblijven van ongie is. En vraag me af hoe lang dat dan weer kan duren.

    Die duizeligheid blijft ook aanhouden, dus dat vind ik ook wel erg vreemd.
     

Deel Deze Pagina