Zouden jullie even met mij mee willen kijken ? Vandaag is het 14 dagen na de eisprong en moet vandaag of morgen ongi worden. Ik heb vanochtend getest en binnen de 5 min zie ik in het testvenster een heel vaag streepje. Op de foto is het haast niet te zien, maar laat hem toch maar even zien. Ik heb het idee dat het een voorgedrukt streepje gaat. Ik hoop het niet natuurlijk en twijfel toch. Wat denken jullie?
Ik zou ff wachten hoe ie indroogd, mijn eerste streepje was ook bijna niet te zien, opgedroogd al iets beter. de dag erna al een stuk duidelijker! Ga voor je duimen!
Ik zie een heel licht streepje. volgens mij hebben deze geen voorgedrukte streepjes hoor. Ik duim voor je
Ik zie ook een heel licht streepje. Zulke streepjes had ik in het begin ook en begon ook te twijfelen of het soms een voorgedrukt streepje was. Maar bleek later wel echt zwanger Hopelijk geldt dat voor jou ook!
Ik kan er eerlijk gezegd geen streepje op ontdekken, maar op foto's is het vaak minder goed te zien dan in het echt. De enige keus die je hebt is; morgenochtend nog eens testen en kijken of het dan duidelijker is. Spannend! Ik duim voor je.
ik zie eigelijk ook geen streepje maar dat kan door de foto komen als je wel een streepje ziet dan morgen ff weer testen kv heeft geen indrooglijn ik ga voor je duimen
Dank jullie wel voor de snelle reacties! Nu de test is opgedroogd is het streepje bijna helemaal niet meer zichtbaar. Ik moet nu echt heel goed kijken wil ik het streepje zien. Ik ga er maar vanuit dat de test negatief is, dan is het ook niet zo domper als ik dan toch ongi word. Ik wacht nog 2-3 dagen af en dan test ik opnieuw mocht mijn ms uitblijven. Nogmaals bedankt.
Bij mij was het streepje eerst ook heel heel licht (ook kv), alleen in het licht zag je hem. Toen smiddags een test bij de apotheek gehaald, die gedaan en daar was het streepje al wat duidelijker op. Ik duim voor je!
de + test van de kv is gevoeliger (volgens hen zelf) misschien moet je die even halen. Deze tests hebben volgens mij geen voorgedruktlijntje.. soms wel een indroogstreepje!
ik zeg zwanger als je computer scherm op 200 of 400 zet kun je hem redelijk goed zien en je kaartje ziet er ook goed uit met mogelijke innestel dip ik zie een mooi licht streepje gefeliciteerd
Ik kan er helaas geen streepje op ontdekken, maar dat kan ook aan mij liggen... Ik hoop dat het positief is voor je!! Nog even geduld...
Hoi Mirtjuh Ik zit nu met zo'n zelfde test, een vaag streepje die vaag roze lijkt Mijn vorige test van 1 mei ( van de zelfde verpakking ) was helemaal niet te vertrouwen, die gaf rechts tot het midden een horizontale dikke roze streep, nu weet ik niet of deze test ook wel betrouwbaar is maar ik wil je geen valse hoop geven, kheb al heel vaker deze testen gedaan waarvan er een paar bij zitten die ook een streep geven maar die zijn dan wit of grijs van kleur en die zijn helaas negatief ik hoop voor jou dat deze wel positief is en natuurlijk ook voor mezelf
ik meen ook iets te zien. Misschien dat iemand hem in t negatief kan zetten? Ik heb al heeeeeel wat kv testen versleten en die van mij bleven witter dan wit bij niet zwanger. Bij deze zwangerschap zag je mijn lijntje ook haast niet. Ik zal eens proberen om mijn foto te plaatsen ...
Ik denk iets te zien, als je over 2 a 3 dagen nog geen rode duivels hebt. zou ik nog een keer testen. De 2v5 testen hebben naar mijn weten geen voordrukstreepjes.
Ik denk dat je zwanger bent.. mijn testen begonnen ook zo een dag later waren ze al een stuk donkerde
Heb van de kruidvat ook al vaak dit soort testen gehad,waarop heeel vaag een streepje te zien is. Dus begin nu zelf ook te twijfelen of ze niet voorgedrukt zijn
hee! ik zie ook een heel licht streepje! heb zelf 2 testen zo gehad! daarna werden ze echt pas donkerder! heel veel succes!mn duimen draaien! liefsxx
Ohw het is wel spannend zeg! Fijn dat jullie allemaal meedenken. Maar het kan aan de reacties te horen nog alle kanten opgaan. Ik ga in ieder geval zaterdag opnieuw testen mocht er dan nog geen ongi zijn. Hanuna79, ik hoop voor jou ook dat de test over een paar dagen vet positief is. Laat je het nog weten, ben wel benieuwd. Florida, Mijn test lijkt idd op die van jou. Ik kan hem zelf in negatief zetten. Ik zie dan ook een licht streepje. Wil dat echt zeggen dat positief is?