Hallo meiden, Voor de server crash had ik al een topic geopend met m`n vraag en reacties gekregen, maar het topic is weg Dus bij deze een nieuwe. Het is zit zo, gisteren had ik een licht positieve test (in het echt beter te zien) en een negatieve test in handen, terwijl ik dezelfde urine had gebruikt. Vreemd vond ik, dus ik dacht er verder niet zo bij na en ging aan het werk. Gisterenmiddag kreeg ik bruin bloedverlies. Niet erg veel, maar toch. 's Avonds kwam er een beetje roze bloed en slijm bij (ik weet het, niet erg fris). Vandaag heb ik weer helder roze bloedverlies. Niet het donkerrode wat ik normaal tijdens m`n menstruatie heb, want dan doe ik maar maximaal 2 uur met een tampon Nu verlies ik nog steeds beetje bij beetje wat helder bloed, maar lang niet zoveel als normaal. Cyclus is 26-28 dagen en gisteren was dus de 28e dag. Zal dit toch een menstruatie zijn of niet? Ga denk ik morgen maar weer 2 kruidvat testjes halen voor zondag of zal het zonde van het geld zijn Oh ja, en ik blijf m`n eileiders heel goed voelen, aan beide kanten en ik voel zo`n band om m`n buik wat doortrekt naar m`n rug. Liefs, BB
Ik hoop voor je dat je zwanger bent, maar ik ben bang dat het toch je ongi is. Heb ik zelf ook een keer meegemaakt. Maar uiteraard kun je morgen altijd nog een keer testen.... Succes meid!
als ik heel eerlijk ben klinkt het mij als menustrueren in de oren (maar jij kent je lijf het beste) Ik hoor veel van deze vage lijntjes bij kv terwijl de mensen niet zwanger zijn.. Het enige wat je kunt doen om echt zeker te zijn is nog een testje (zou ik zelf doen als het bloeden is gestopt ivm schone urine) en dan die uitslag ook als de juiste zien! 'k ben door de foto niet overtuigt van een positief resultaat maar ik heb er al vaker naast gezeten
Heee meiden, bedankt voor jullie eerlijkheid Ik denk zelf ook het m`n menstruatie is. Heb nog nooit zo`n gekke menstruatie gehad als nu (wel ideaal zo weinig), maar m`n gevoel zegt ook dat het deze keer niet raak is. De test is inderdaad vaag, in het echt wel een stuk duidelijker, maar m`n camera kan niet goed foucussen op onderwerpen van dichtbij. Hoor je het echt vaak dat meiden ook zulke testjes hadden? Ik dacht dat die van KV het meest betrouwbaar zijn. Ben er zelf ook niet erg kapot van. 4 druppeltjes lijkt mij ook niet genoeg haha
Waarschijnlijk heeft er wel wat gezeten maar heeft het niet goed ingenesteld ofzo, dat kan gebeuren. Beter is om niet meer zo vroeg te testen want dit kan heel vaak gebeuren.
he, ik denk toch dat je menstruatie op gang is gekomen, en inderdaad dat er wellicht wat heeft gezeten maar niet is blijven zitten.. Na mijn 4 vaag positieve testen dachten veel mensen ook dat het niet meer stuk kon maar de test van vanochtend was hartstikke negatief! En ik heb ook veel negatieve verhalen gehoord de laatste tijd over kv 2voor5 dat ze veel vals positief testen! dus beter een cb halen.. Iets duurder maar wel betrouwbaarder!
Hee Luca, ik was er eerlijk gezegd ook van overtuigd dat je zwanger was! En jouw testen waren toen nog donkerder dan die eerste van mij. Wel jammer he? Maar ja, nu op naar de 2e ronde Ook vreemd dat er zoveel klachten zijn over de 2v5 kv testen. De meeste mensen vonden deze testen zeer betrouwbaar. Het zal dan misschien wel een indroogstreepje geweest zijn of zo. Ik weet het niet. Leuke foto trouwens van jou met je vriend