Hallo dames, had 5 dagen na mijn eispong pijnlijke borsten en het gevoel aslof ik weer ongesteld moet worden (NOD is nu pas over 5 dagen). Wie heeft er nog meer gedacht echt ongesteld te worden en was toch zwanger of andersom?
Hoi yummy mummy, Die vraag stel ik me nu al bijna 2 jaar!! Bij mij was het helaas altijd het laatste! Ik hoop voor jou dat het echt zwangerschapssymptomen zijn! Dit hoop ik voor mezelf op dit moment ook weer.... Maar ik durf niet zo veel meer te hopen! Succes! Wanner ga je testen? Groetjes!
Yummie mummie, Ik had idd het idee gewoon ongie te gaan worden, had namelijk ook pijnlijke borsten en ongiekramp. Maar ik had toch echt een positieve test. Had ergens ook wel vreemde kwaaltjes, maar heb elke ronde wel verschillende dingen gevoeld dat ik daar niets meer uit op maakte. Succes
Ik heb het al precies andersom meegemaakt. Dacht dat ik zwanger was gezien de pijnlijke borsten en opgezette buik, maar werd toen gewoon ongesteld. De meeste vage vroege klachten worden mede veroorzaakt door progesteron, wat bij iedereen stijgt na de eisprong. Je wordt ongesteld als dit plotseling daalt, wanneer er geen bevruchting heeft plaatsgevonden. Maar Yummie Mummie, nog een paar dagen wachten en dat weet je het! Succes!
Dank, ladies! En Zafira, heel veel geluk met je zwangerschap!! Mamainspe: we moeten helaas afwachten ben ik bang... Mijn NOD is woensdag. Bij mijn dochter had ik 3 dagen voor NOD een positieve test. Dus misschien test ik zondag al... Spannend!! En jij?
Ik sluit me bij maam in spe aan. Van de eerste in de 1e ronde vanalles gevoeld: niet zwanger. Tweede ronde nauwelijks iets gevoeld: zwanger! Mijn nod was ook dinsdag of woensdag maar nu al bruin bloedverlies, dus verkeerd getimed!