Ik snap er niks van

Discussion in 'Zwanger worden' started by Within, Nov 24, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Within

Within Niet meer actief

De hele week heb ik al kwaaltjes:
    Buikkrampen, misselijk, maagzuur, steken in de zij/achter mijn schaambeen, rommelende darmen, veel naar de wc, geen eetlust en last but not least: Donkere/jeukende tepels, aders over de borst en zere borsten. Ik ging mezelf al bijna zwanger voelen

Gisteren had ik bruin bij het afvegen.
    Vandaag werd dat meer (na het zwemmen..) en uiteindelijk rood.

Dus ik in het NOD topic mezelf op rood gezet en een nieuwe cyclus begonnen.

Alleen is nu het bloed van vanmorgen vroeg weer verdwenen :( Niks, nada noppes, de hele dag al niet.
    Normaal als ik ongesteld word, vliegen de sluizen open..
    Wat moet ik hier nu weer mee? Meiden die dit ook gehad hebben?

2. Kiewie

Kiewie Fanatiek lid

Oct 10, 2011
    1,341
    5
    38
    Kan het geen innesteling zijn geweest? Het klinkt namelijk wel erg als een zwangerschap! heb je al een testje gedaan?

Ik duim voor je meid!!

3. nanette77

nanette77 VIP lid

Jan 11, 2009
    10,817
    545
    113
    Female
    je moet denk ik eve n testen. bij de zwangerschap van mijn dochter heb ik rond nod ook een bloeding van een dagje gehad. En later nog eens een hele heftige.
    Dus voor de zekerheid zou ik testen.
    1dag bloed telt niet als menstruatie. daarvoor moet je minimaal 2 dagen helder bloedverlies hebben is mij ooit verteld

4. Behappy

Behappy Niet meer actief

Ik zou ook testen .. Hou je ons op de hoogt ??

5. Within

Within Niet meer actief

Zaterdag kan ik testen (dan ben ik thuis), ik hou jullie op de hoogte :)

6. Within

Within Niet meer actief

Vanmorgen zijn de sluizen alsnog open gezet ;)

7. Behappy

Behappy Niet meer actief

Ben je toch ongesteld geworden ?:(

8. nanette77

nanette77 VIP lid

Jan 11, 2009
    10,817
    545
    113
    Female
    ow:(

9. miepje1989

miepje1989 Nieuw lid

Nov 25, 2011
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo.
    Ik snap er ook niks van.16okt was ik voor het laatst ongesteld.ongeveer vorige week woensdag had ik ongesteld moeten worden. Nu ben ik inmiddels 9 dagen overtyd. Help!!
    Ik heb al 3 testen gedaan. 1x na 3 dagen ofzo die ander na 6 dagen en de laatste net na 9 dagen.allemaal wel savonds maar dat moet niks uitmaken toch?
    Kan iemand mij tips geven?ik ben altijd regelmatig ongesteld geworden rond 31 dagen.de eerste twee testen waren van kruidvat en de laatste van clearblue. Ik snap het niet want als ikhet niet ben kan je ongesteldheid toch niet uitblijven?

Pleaseik hoop op een hoopvollende reactie

gr miep

10. Wareliefde21

Nov 10, 2011
    86
    0
    0
    Je lichaam kan je zo makkelijk voor de gek houden. Je ongesteldheid kan ook uitblijven door stress of andere redenen.

Als je 9 dagen over tijd bent en je test negatief is de kans niet onmogelijk, maar wel heel klein dat je alsnog zwanger bent.

11. Babke

Babke VIP lid

Oct 24, 2011
    5,895
    4
    0
    Roosendaal
    Hoi Within, zou het kunnen dat je eitje wel bevrucht is maar niet goed genesteld? Dan begin je misschien wel met hormonen aanmaken waardoor je die klachten heb gekregen. Dan ben je niet echt gefopt, maar is het proces niet goed verlopen. Niet dat je hier iets aan hebt hoor, maar het zou een verklaring kunnen zijn.

Share This Page