Misschien toch zwanger..?!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door LittleAngel22, 24 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LittleAngel22

LittleAngel22 Actief lid

28 aug 2011
    345
    6
    18
    Bedrijfsleider cafetaria/eethuis
    Waddinxveen
    Goeide avond meiden!

Ik zit een beetje in n dillema en weet niet wat ik er mee aan moet :p

Heb sinds 2 dagen een soort kramp/trekjes/steekjes heel laag in m'n onderbuik, en soms een drukkend gevoel op m'n blaas. Maar aangezien we nauwelijks hebben geklust deed ik er niet veel mee. En toen ging ik vanmiddag naar de wc, en met afvegen had ik ineens een witte draad van afscheiding (sorry voor het vieze praatje.. :p ) had de laatste week/2 weken al meer afscheiding, maar had dit nog niet gehad! Heb ook last van m'n onderrug, maar dat zegt niet zoveel want dat heb ik wel vaker.. Maar wat denken jullie?? Zit nu een week voor m'n NOD en m'n ei is al geweest. (iig daar twijfel ik nu dus ook aan.. :p )

Zouden dit zwangerschaps symptomen zijn? Of innesteling? Of misschien toch m'n ei dat ik het verkeerde gevoeld heb? Of houd m'n lichaam me voor de gek en betekend dit helemaal niks? Weet het echt niet meer.. :p

2. popp

popp Lid

3 okt 2011
    13
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi!

Klinkt soort van gelijk als mijn situatie! Lees even met je mee...

x

3. Marik

Marik Bekend lid

21 okt 2011
    885
    0
    0
    Hmmm witte draad en pijn, kramp alsof je ongesteld moet worden?
    Dat lijkt me een eisprong!......Wanneer zou je eisprong moeten zijn?

4. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Kan je ei zijn maar de steekjes had ik ook bij mijn zwangerschappen, spannend.

5. LittleAngel22

LittleAngel22 Actief lid

28 aug 2011
    345
    6
    18
    Bedrijfsleider cafetaria/eethuis
    Waddinxveen
    @ Popp - spannend! Gaan we samen duimen :p

@ Marik - dacht ik dus ook, maar heb m'n ei 17 november al gehad.. Of ik moet me vergist hebben :p Maar heb nogsteeds last van de krampen/steken. Dit is al de 3e dag. Van m'n ei heb ik vaak maar even pijn. En krijg ook een steek als er druk op komt, als ik bijv. moet lachen. Heb ik bij m'n ei ook nog nooit gehad.. Dat is het rare :p

@ Goofychick - oke dan, nou dan wordt het zeker spannend!

Deel Deze Pagina