Kruidvat is niet meer wat het geweest is. Nu wil ik eens andere proberen. Dipsticks heb ik al maar wil ook nog cassette testen erbij kopen. Maar welke zijn nu goed en gevoelig en geven geen indrogers?
Ik ben overgestapt op de ultra gevoelige midstreams van zwanger en kids en heb geen indroger of nepstreep of scheve of kromme of teveel meer gezien
Ik heb de cassettes besteld bij z&k. Alleen nog niet mee getest haha! Als ik 5/6 niet ongi word, ga ik dan ff een test testen haha!
Hmmm ja dat weer wel he. Ik vindt die dipsticks altijd zo klein en ik wil er graag een paar die je dan eventueel bewaart.
Die gevoelige dipsticks van z&k heb ik gebruikt, noppes te zien toen er niks was. En je kan ze toch prima bewaren? Ik heb ze op papier geplakt. Of als je een zwangerschapsboekje oid heb kun je ze daarin plakken
Bouwjaar....ik heb van de meiden de kruidvat bewaard....dus misschien dat ik dat doe... Nu eerst dipsticks en de mooie kruidvat bewaren.
de dipsticks van babi, te verkrijgen bij sensitest zijn net zo gevoelig als die van kv2v5 Zijn ook wat dikkere dipsticks, dus ook mooi en duidelijk te bewaren.