Ik snap er niks van

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by annet1985, May 12, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. annet1985

annet1985 Fanatiek lid

Oct 14, 2011
    4,136
    0
    36
    friesland
    Nou denk niet dat de test nu al kan zeggen dat ik zwanger ben gezien mijn eisprong deze week was!

2. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

May 10, 2012
    6,606
    57
    48
    Die test van de foto van vandaag is niet positief.. Dus ik denk dat je idd je ei gewoon hebt gehad :)

3. annet1985

annet1985 Fanatiek lid

Oct 14, 2011
    4,136
    0
    36
    friesland
    Ik hoop het maar haha, een ovu test reageert toch niet op zwangerschapshormoon?

4. Lotjeee

Lotjeee Actief lid

Dec 6, 2012
    170
    0
    0
    Jawel hoor... Een ovulatietest kan daarop reageren.

Wat een positieve ovulatietest bevestigt

Toch is het beter om gewoon de test te gebruiken waar hij voor bedoeld is. Een positieve ovulatietest bevestigt dat er of LH of hCG in je lichaam aanwezig is. Het zou zomaar eens goed kunnen zijn dat je denkt dat je zwanger bent na een positieve ovulatietest, terwijl je wellicht gewoon een late ovulatie hebt. Mocht je op één of andere manier zeker weten dat je je eisprong al gehad hebt en later toch een positieve ovulatietest hebben, dan ben je hoogstwaarschijnlijk zwanger
    .

5. annet1985

annet1985 Fanatiek lid

Oct 14, 2011
    4,136
    0
    36
    friesland
    Als ik dan zwanger zou zijn, kun je dat nu toch niet waarnemen met een zwangerschapstest?

6. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

May 10, 2012
    6,606
    57
    48
  7. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Idd wat flora zegt.
    Als je pas je ei hebt gehad is het nu net misschien ingenesteld ..... Dus een posi ovu van een zwschap zou ook niet eens kunnen.

Als je al zwanger zou zijn geworden kun je pas 2 weken na je ei testen ;)

8. annet1985

annet1985 Fanatiek lid

Oct 14, 2011
    4,136
    0
    36
    friesland
    Precies dus dat leek me ook wat vreemd ;) maar kan een vrouw 2x een ei hebben? Of bestaat dat niet?

9. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Nou kijk....je ovu test geeft aan dat je lh hormoon op zijn hoogst is. Dus er KAN een ei springen. Dat hoeft niet.

Dus het kan zijn dat je een posi ovutest hebt maar je ei dan niet springt.

Nu kun je dus een posi ovu test krijgen en springt ie nu wel.

10. annet1985

annet1985 Fanatiek lid

Oct 14, 2011
    4,136
    0
    36
    friesland
    Nou ben erg benieuwd morgen! Voor de zekerheid maar klussen vanavond en morgen! Wel raar hoor mijn cyclus dan zou die veel langer zijn als anders

11. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Maar het is ronde 2 zie ik?
    Hier gaat alles voor de derde ook compleet anders dan bij de meiden .... Het kan zomaar helaas.:(

12. annet1985

annet1985 Fanatiek lid

Oct 14, 2011
    4,136
    0
    36
    friesland
    Klopt love23 2e ronde! Rare is dat ik vorige ronde wel positief getest heb, zie album ( misschien reageerde die toen op mijn ei! Van mijn dochter was ik zo zwanger ronde 2 en een cyclus van 32! Nou ja we kijken het aan ben benieuwd

13. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ik heb precies hetzelfde gehad met de kruidvat test! Ook nog een topic over gehad toen;)
    Erg he! Denk je dat je misschien zwanger bent.....zucht.....

Ik zou gewoon even doortesten en afwachten.
    Hier ben ik beide keren direct zwanger geraakt en kijk me nu. Sinds vorig jaar sept bezig en een mk verder ....:(
    Had dat ook nooit verwacht.

Maar komt vast goed! Succes en ik ben benieuwd naar je test morgen.

14. annet1985

annet1985 Fanatiek lid

Oct 14, 2011
    4,136
    0
    36
    friesland
    Jeetje, snap je toch ook niks van he, zo wil het 2x in de 3e wil eens moeilijker lijkt me erg lastig meid! Ik mag niet klagen we zijn net bezig, maar vind het allemaal wel raar hoe het nu loopt

15. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja zeker mag je klagen ..... Iedereen heeft daar recht op toch :)
    Nee dit verwachtte ik niet hoor. Nu werd ik wel weer vrij snel zwanger maar het ging ook al vrij snel mis. Eerste week van december begon de mk.... En uiteindelijk ik februari was mijn hcg pas eindelijk op nul.
    Belachelijk lang geduurd allemaal!

Ach ja we gaan er voor toch! Ovu testen zijn iig handig.... Gewoon nu even doortesten en straks weet je meer.

16. Lotjeee

Lotjeee Actief lid

Dec 6, 2012
    170
    0
    0
    Het kan wel hoor...

Mocht je op één of andere manier zeker weten dat je je eisprong al gehad hebt en later toch een positieve ovulatietest hebben, dan ben je hoogstwaarschijnlijk zwanger.

Ik had een week na mijn eisprong een bijna positieve ovulatietest. Als je net je eisprong hebt gehad denk ik ook niet dat een ovulatietest op een eventuele zwangerschap zou reageren.

17. smiley3

smiley3 Fanatiek lid

Mar 22, 2013
    3,793
    0
    0
    ergens in nederland!
    jeej wat een verhaal

heb je alweer getest meid?

lijk me vreemd om 9 dgn voor nod positief te testten want je zit nu rond je innestelling

als je ei vorige x nog niet is gesprongen zou die alsnog kunnen springen geloof ik

18. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Zoals ik al schreef heeft zij net haar ei gehad en dan kan het gewoonweg niet.

Daarbij zijn en vrouwen met knallers en niet zwanger en andersom ook......;)

19. annet1985

annet1985 Fanatiek lid

Oct 14, 2011
    4,136
    0
    36
    friesland
    Nou inmiddels weer getest denk dat ik geen eisprong heb ;) kijk mijn album! Maar voor de zekerheid gister en vandaag wel geklust! Maar inderdaad al zou ik zwanger zijn dan weet ik zeker dat je dat niet ziet op een test, dus ga nu echt nog niet testen waarschijnlijk het weekend pas

20. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

May 10, 2012
    6,606
    57
    48
    Als ik jou was zou ik gewoon stoppen nu met ovutesten. Je test van vandaag is ook nega en weer lichter. Denk dat je eitje gewoon is geweest :)

Share This Page