Hoi dames, Ik zie dat jullie hier heel veel weten over tempen?! Zou iemand naar mijn kaartje willen kijken? Is de temp. in begin zo hoog omdat ik net met de pil gestopt was, enne ik dacht ongie te gaan worden, toen de temp daalde, maare nog steeds niks. Kaartje is van gisteren, vanmorgen had ik 36.5 Alvast bedankt!
ik vergeet nog te zeggen dat ik op dag 15 denk ik vruchtbaar slijm heb gehad ( wit en je kon er draden van trekken)
Zo te zien moet je eitje nog komen eigenlijk denk ik... Weet het uiteraard niet zeker hoor Als je temp hoger is na je ei, moet ie ook minimaal drie achtereenvolgende keren minimaal 0,3 hoger blijven. FF geeft je dan een kruis op je kaart wanneer je eitje is geweest, dan 14 dagen erbij optellen. Als je ongi wordt daalt je temp in principe, maar soms ervoor, soms erna... Ik zou nog even door blijven tempen en meer dan afwachten kun je niet doen. Of een hoge temp in het begin met pilstop te maken heeft weet ik niet, maar het kan wel even duren voor je eisprong weer op gang is.... Hoop dat iemand anders me verbetert als ik het mis heb hier hoor Succes!
Ik kan geen ei ontdekken in jouw kaartje net als FF. Ik denk dat je nog geduld moet hebben omdat je de pil nog moet ontwennen. Mag ik vragen waarom je bent gestart met tempen? Op aanraden van de arts?
nee Daam, wij wilden eigenlijk deze ronde nog niet voor het eggies gaan, maar eerst wat inzicht krijgen in mijn cyclus, alleen nu snap ik er dus helemaal niks meer van, het zal wel kloppen dat er dan nog geen eitje is geweest, dan wacht ik gewoon maar weer af hoe het loopt!
hoi laupio Ik zie ook geen eisprong in je lijstje.. Kan het zijn dat je dag 14 seks hebt gehad? Dan kan het ook zijn dat het net lijkt of je de dag erna vruchtbaar slijm hebt Nog even afwachten dus...
Misschien wordt je temp. vanaf je volgende menstruatie wat stabieler. Succes met wachten (dat woord haat ik )