Hallo, Ik heb normaal gezien morgen of overmorgen mijn NOD. Nu is mijn temperatuur de laatste 7 dagen altijd 36,9 geweest. Vandaag plotseling 37,2. Heb ik dan gisteren mijn eisprong gehad? Of wil dat zeggen dat ik toch zwanger ben? Bedankt voor de reacties.
Kan niets met zekerheid zeggen helaas, ben bang niemand... Maar, is je temp met 36,9 je basale temp, of was ie met 36,9 juist al hoger dan vóór je (vermoedelijke) eitje? Als ie de afgelopen 2 weken al hoger was dan na je ongi, dan is 37,2 of "gewoon" hoger, een aankomend griepje óf een heel positief teken! Als je "normaal" op 36,9 zit kan het inderdaad zijn dat je nu pas je eisprong hebt gehad, maar ik neem aan dat je reden hebt te denken dat die al is geweest als je NOD snel is... Misschien handig als je je kaartje neerzet, kunnen we allemaal even spieken en weet er iemand misschien meer te vertellen...
wat was je temperatuur vóór die zeven dagen? heb je vanaf dag 1 van je cyclus getempt? Ik kan nu niet opmaken uit jouw gegevens of je een kans hebt dat je zwanger bent.
Mijn temperatuur was wel lager dan 36,9. Ik heb geen flauw idee hoe ik mijn kaartje hier op het forum moet plaatsen. Groetjes