1,5 dag ongesteld ---> en nu?

Discussion in 'Zwanger worden' started by Ieske00, Jan 18, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ieske00

Ieske00 Lid

Aug 7, 2013
    48
    0
    6
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Sinds juli ben ik met de pil gestopt. Dinsdag jl. moest ik ongesteld worden. De zaterdag ervoor na de sex had ik n beetje roze verlies. Dacht dat de ongesteldheid al kwam dus had mijn maandverbandje aangedaan. Zondags helemaal niks en maandag een klein beetje erg donker verlies. Dinsdag ook n beetje en sinds dinsdagavond is het weg. Voor mijn gevoel blijven mijn borsten gevoeliger (dit is de laatste tijd normaal en duurt tot de eerste ongesteldheidsdag) en heb ik rugpijn.

Heeft iemand ervaring hiermee?

Liefs

2. Louloulo

Louloulo Fanatiek lid

Oct 28, 2013
    1,249
    6
    38
    NULL
    Belgie
    Gewoon testen. ;)

3. Maantje555

Maantje555 Niet meer actief

Heb ik ook een keer gehad, heilig van overtuigd dat ik zwanger was. Maar gewoon een rare cyclus gehad. Kun je wel eens hebben dus!

4. nono

nono Niet meer actief

Voor de zekerheid testen dan maar? :)

5. Ieske00

Ieske00 Lid

Aug 7, 2013
    48
    0
    6
    NULL
    NULL
    Thanks ladies. Heb getest. Positief :)

6. Nurse89

Nurse89 Niet meer actief

Waaaaaat super gefeliciteerd!!! Ik heb hetzelfde als jij. Dinsdagavond laat ongesteld geworden, tot woensdagmiddag, nu nog steeds niks. Ik snap t niet meer. Moest eigenlijk morgen ongi worden. Dus ik wacht t even af... voel me overigens ook niet zwanger dus.

7. tifa

tifa Bekend lid

Jan 6, 2014
    512
    0
    0
    NULL
    NULL
    heb ik ook! Snap er ook niks meer van.

maar gefeliciteerd!

8. Monic

Monic Bekend lid

Mar 27, 2012
    751
    2
    18
    Nou krijg ik toch de neiging om ook te testen!! :)

Gefeliciteerd!! Wat 'n wondertje!

9. Ieske00

Ieske00 Lid

Aug 7, 2013
    48
    0
    6
    NULL
    NULL
    Testen alledrie! Ik voelde me ook totaal niet zwanger. Dacht gewoon een korte menstruatie te hebben. Wel ging de pijn aan mn borsten niet weg. Normaal bij de eerste ongesteldheid was dat over. (ook niet heel veel pijn) Het bleef door mn hoofd spoken. Zondagochtend ben ik stiekem (vriendlief vond t zonde van de test :)) gaan testen om van mijn eigen gezeik af te zijn. Toen ik na 1 min stiekem spiekte stond er een plusje. Ik schrok me helemaal dood! Was compleet in shock :) Dat terwijl we het zo graag willen. Toen vriendlief meteen verteld natuurlijk. Dat schrikken is over gelukkig. Gisteren twijfelde ik wel aan de uitslag van de test dus heb ik nog twee kruidvat testen gekocht en 1tje gedaan. Weer positief. :) 7 feb naar de verloskundige. als ik weer twijfel tot die tijd heb ik nog 2 testen :)

Thanks voor jullie lieve reacties xx

10. Monic

Monic Bekend lid

Mar 27, 2012
    751
    2
    18
    Hi Ieske, nou bij mij is het wel een ander verhaal.. Lees anders even mijn gedeelte, misschien dat je het kunt herkennen? Ervaring? Hartelijk welkom :) http://www.zwangerschapspagina.nl/zwanger-worden/491986-oke.html#post16459544

11. Nurse89

Nurse89 Niet meer actief

Ik ben heel blij voor je. Zit pas net op dit forum maar ik kijk er nu al naar uit om ook te.kunnen vertellen dat ik zwanger ben. Hahah. Ik wacht nog even met testen. Ik voel niks lichamelijks, heb wel sinds kort regelmatig levendige dromen. Ik lees net dat dit ook een zwangerschapssymptoom kan zijn. Wist ik niet, normaal kan ik mn dromen niet eens herinneren... maar toch. Ik wacht nog even met testen want ik wil niet teleurgesteld worden. Voor de anderen: succes

12. Nurse89

Nurse89 Niet meer actief

Hmmm.. Nu snap ik t ook niet meer, gisteren bijna de hele dag niks. Dus ik dacht, doe voor de zekerheid maar een inlegkruisje in 's nachts, is het maar een heel klein beetje. Soms als ik ga plassen heb ik maar een heel klein beetje bruinverlies. Terwijl ik dus eigenlijk ongesteld had moeten zijn/moet worden. Kwam er wel achter dat ik na het klussen wat meer (bruin)verlies heb en daarna weer niks.... Wat doet m'n lijf toch raar, bah ff klagen!

Share This Page