vanavond een zwangerschapstestje gedaan van zwanger en kids, een dipstick. van het weekend daar ookal een testje meegedaan en toen meende ik ookal iets heel lichts te zien, en nu dus weer, alleen wat duidelijker! hij is net zo breed als het controle streepje en lijkt licht roze..kriig het hekaas alleen niet op de foto mn banner staat afgestelt op de lengte van mn vorige cyclus...
Helaas had ik indroogstreepjes bij de zwanger en kids dipstick en met mij meerdere als ik dat zo lees hier ! Maar wie weet misschien is het wel een echt streepje bij je meid jammer dat geen foto hebt ! En als je het niet vertrouwd gewoon even een andere test merk kopen ! Hoeveel dpo ben je trouwens ? Succes Xx
Oke dan ga ik er maar vanuit dat dit een indroger is... Weet niet precies hoeveel dpo ik precies zit. 18 juni was begin van de avond de ovutest positief..
Oh meid als we daar vanuit gaan dan was 19 juni /1 dpo en ben je pas 4 dpo das ook wel heel weg vroeg dan kan je nog niet positief testen dan is een mogelijke innesteling nog bezig !! Even geduld nog meid ! X x
Als je 18 juni een positieve ovulatietest hebt gehad, dan heb je 24-48 uur later je eisprong en zit je vandaag pas op 4 DPO, dan kan je helaas nog niet positief testen. Waarschijnlijk is het dan een indroger.
ja inderdaad, dat zou dan wel heel vroeg zijn. Weet alleen niet hoe lang de ovu test toen al positief was... Ik ga nu ook niet meer testen, wacht wel af. in iedergeval bedankt
Hey, Ik heb in mei een zwangerschap gehad dat eind mei helaas uitviel in mk. Ik had de eerste keren ook getest met de zwangerschapstesten en bij mij hadden ze toch echt gelijk hoor. Ik zag het niet meteen dus ik ben half uur later gaan kijken ( eigenlijk buiten de tijd ik weet het ) maar een half uur later inderdaad een streepje heel dun maar hij was er. ik heb het de volgende dag weer gedaan. en weer niet meteen zichtbaar maar toen ben ik een kwartier later gaan kijken en weer een streepje. en toe zei ook iedereen is een indroger. ik ben zo eigenwijs dat ik was naar kruidvat gegaan voor die 2v5 euro nou en ik was wel degelijk zwanger hoor! duss ik zou zeggen ga naar kruidvat die reageren iets sneller.
???? Sorry maar als TS op 5 dpo zit kan je haar zoveel kv testen laten doen die je wilt maar daar zal echt nog geen geldig streepje op komen omdat dat op 5 dpo gewoonweg onmogelijk is!!! Beetje raar advies om dat nu al te geven TS ik zou nog zeker 5 dagen wachten en dan weer testen. Je kan nu echt nog geen zwanger streepje plassen. Waarschijnlijk is een vruchtje (als er uberhaupt een bevruchting heeft plaatsgevonden) nog niet eens ingenesteld. Dat gebeurd pas tussen 6-10 dpo.