Even wat achtergrond info: Ik had een prima tempkaartje tot gister. Ik had woensdag krampen en bruinverlies wat overging in lichtbruin tot bijna niks meer op donderdag. Dit kon dus de innesteling zijn dacht ik dus prima. Maar gisterochtend ging ik naar het toilet en had ik een grote slijmprop (donkerbruin met beetje bloed). Het was een soort bal met klontjes erin. Ik had s middags een afspraak gemaakt met de ha om te bespreken hoe nu verder want we zijn al een jaar verder en nu met een lf van 8dagen lijkt onze droom nog verder weg... Zij gaf ook aan dat het bijna zeker een mislukte innesteling is geweest gezien het aantal dagen en hoe het eruit zag/voelde. Nu temp ik net weer en is mn temp weer omhoog geschoten Op de ene stond 36.8 en op de ander 36.84. Als ik ongesteld moet worden, moet het toch alleen maar dalen en niet een tempdip? (Zie kaartje in handtekening) Mag ik toch nog een sprankeltje hoop hebben of kan dit gewoon gebeuren? Overigens gisteravond nog een zw test gedaan en die was negatief.
Een mislukte innesteling komt er pas uit als je ongesteld wordt. Je ha kan dus onmogelijk bijna zeker weten dat het een mislukte innesteling was!! En daar merk je alleen wat van als je posi testen gebt gehad die niet oplopen. Verder ziet je kaartje er mooi uit. De dip kan duiden op een innesteling, maar dan klopt dat niet met je bruin verlies als dat van een innesteling is. Bruin is oud en komt pas na de innssteling vrij ... Ik zou dus gewoon afwachten wat er gebeurd de komende dagen met je temp! Ps... je eisprong staat 1 dag te vroeg
Dank je wel voor je reactie! De reden waarom de ha dat zei is omdat ik ook ongesteld ben geworden, er kwam namelijk veel bloed mee. Alleen ging ik twijfelen toen ik vanmorgen mn temp zag. Een innestelingsdip kan het bijna niet zijn omdat ik nog steeds bloed heb, dus denk gewoon dat mn temp een beetje van slag is😁 Enne, ik had geen idee dat mn eisprong te vroeg stond! FF heeft m zelf ingevuld
Zag dat je een licht posi test had vanochtend. Gefeliciteerd! Ik denk dat het dan allemaal wel klopt. Een innestellingsdip en bloeding en nu je temp gewoon weer hoog en een posi test. Tempen is leuk en goed om te achterhalen of je een eispring hebt, maar zoals FF zelf ook aangeeft, kunnen zij er soms ook een dag naast zitten. Tempen is een momentopname van een periode van 24 uur. Als je echt net na je eisprong hebt gemeten, dan is je temp dus nog niet genoeg omhoog om je eisprong te detecteren en zo zet FF hem een dag later. Ik denk dat het zelfde ook wel geldt voor de innestelingsdip. En bedenk je ook dat ons vrouwenlichaam ook geen atoomklok is en hetgeen we voelen zich ook niet altijd (direct) vertaald in het kaartje. Maar who cares.... je bent gewoon pril zwanger!!!!