Naar de dokter of niet?

Discussion in 'Anticonceptie' started by Bianca666, Aug 6, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Bianca666

Bianca666 Lid

Jul 15, 2006
    55
    0
    0
    Hoi hoi iedereen!
    Ik moet echt even mij verhaal kwijt!

De eerste ronde had ik een cuclus van 26 dagen.
    Nu zit ik in mijn tweede ronde. Ik hoor eigenlijk weer ongi te worden rond de 10de augustus. Maar nu kreeg ik vorige week maandag, dus de 31ste, flinke krampen in mijn onderbuik en onderrug aan de rechterkant alleen en kreeg ik dus ook een bloeding. Die bloeding was weer zo weg, maar de dag erna weer terug en nu heb ik het nog steeds. Het is niet normaal ongi bloed,maar meer bruinig en meer gelei. (Sorry , beetje smerig) Wat is dit? Kan iemand me helpen? Of is het beter dat ik even naar de huisarts ga?

Thx!Groetjes Bianca666.

2. kreeftje1984

kreeftje1984 Fanatiek lid

Jul 19, 2006
    2,510
    0
    0
    Een huisje in FRIESL
    ik heb het ook sinds vandaag....geen bloed maar inderdaad bruinig slijm :oops:
    Ik slik momenteel ook geen pil omdat ik erg lang overtijd ben en de testen (tot nu toe) negatief waren.
    Ik ben al bij de HA geweest om het feit dat ik lang overtijd ben, kreeg er geen direct antwoord op...maar nu heb ik ook wat bruinig slijm verlies :(

3. Bianca666

Bianca666 Lid

Jul 15, 2006
    55
    0
    0
    Hoi Kreeftje,

Bij jou zou het kunnen zijn dat het toch veel te maken heeft met het feit dat je overtijd bent. Ik moet eigenlijk nog een week voordat ik pas mijn NOD heb. Maar bij jou is het zo ook wel raar ja, ben je nou ongi of toch niet? Raar zeg! Hou me op de hoogte!

Groetjes Bianca666.

4. kreeftje1984

kreeftje1984 Fanatiek lid

Jul 19, 2006
    2,510
    0
    0
    Een huisje in FRIESL
    ja ik vindt het zelf ook raar....en ik weet niet of dit wel egt menstruatie is :(

Ik ben 2 weken terug al naar HA geweest voor het feit dat ik zo overtijd ben (9 april laatste menstruatie) deze zei dat als het met 3 a 4 weken nog niet op gang was ik weer moet komen.....dus ik neem sowieso even contact op met de HA moet er volgende week weer heen maar mocht dit niet losbreken de menstruatie ga ik eerder ;)

Ik houdt je op de hoogte......

5. Bianca666

Bianca666 Lid

Jul 15, 2006
    55
    0
    0
    Hoi Dames,

Ik hoopte eigenlijk op meer reacties en reacties waar ik verder op kan handelen. Ik weet nog steeds niet of dit normaal is als je gestopt ben met de pil of dat ik beter even naar de HA kan gaan!

Please laat ff wat weten!
    Thx!

Groetjes Bianca666.

6. Chrizzzy

Chrizzzy Bekend lid

Oct 31, 2005
    685
    0
    0
    Amsterdam
    sinds ik met de pil stopte heb ik een goede week voordat ik ongesteld wordt bruinig slijm voor een paar dagen en vervolgens niets en dan wordt ik na een goede week ongesteld.... Was vorige week bij de HA omdat ik na een jaar nog steeds niet regelmatig ben en heb hier meteen naar geinformeerd. Was niets om me zorgen over te maken, waarschijnlijk gewoon wat oud slijm wat je lichaam verwijderd o.i.d.

Dat je na het stoppen van de pil niet meteen regelmatige cyclussen hebt is overigens normaal...

Ik zou het als ik jou was dus gewoon nog even aanzien...

Chrizzzzy

7. Bianca666

Bianca666 Lid

Jul 15, 2006
    55
    0
    0
    Hoi Chrizzzzy,

Je hebt het over een paar dagen, maar bij mij
    is het nu al vanaf vorige week maandagavond!
    Dus nu al weer een week! Dat kan toch niet goed zijn? Of wel?

Groetjes Bianca666.

8. Chrizzzy

Chrizzzy Bekend lid

Oct 31, 2005
    685
    0
    0
    Amsterdam
    ik heb destijds (toen ik het de eerste keer had) op een forum gelezen van vrouwen die het wel twee of zelfs drie weken hadden.... google maar eens dan vind je echt van alles...

zou me echt nog geen zorgen maken hoor.... zeker als je voordat je met de pil begon nergens last van had... vrouwenlichaam is nu eenmaal iets raars!!!!

9. bengel

bengel Niet meer actief

hoi biancaaa
    ik had precies tzelfde wat jij beschrijft toen ik net stopte met de pil..januari inmiddels...en zelfs nu twijfel ik of ik ontpilt ben, kan helaas een jaar duren...ach ja..positief gezien ben ik al over de 1e 7 maanden heen, nog 5 en dan zit t jaar erop...hmpf..

succes met ontpillen ennuh maak je zelf niet gek, daar schiet je niks mee op

gr bengel

Share This Page