klopt dit?

Discussion in 'Zwangerschap' started by Dora, Nov 30, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Dora

Dora Bekend lid

Apr 25, 2006
    762
    0
    0
    is er een reden waarom;
    Op de echo foto's de ene baby rechtsom ligt en op andermans foto's de baby linksom?
    Heeft dit te maken met de manier van innesteling? eierstok? of ben ik nu een domme vraag aan het stellen :) ;) :oops:

2. djezelf

djezelf Fanatiek lid

Apr 13, 2006
    2,224
    0
    0
    omg. schagen
    vragen is nooit dom! (alhoewel...?:D)
    Nee hoor de beeb kan lekker vrij bewegen dus gaat je hele baarmoeder rond. (ligt overigens wel aan hoe oud de beeb is) Maar met bijv. 10 weken kan hij zijn armen en benen al bewegen. De bewegingen zijn dan wel willekeurige bewegingen. dus moet je ongeveer zien als stuiptrekkingen.

3. AnnaS

AnnaS Fanatiek lid

Nov 25, 2005
    1,096
    0
    0
    Agent
    Drenthe
    Hoi hoi,

Volgens mij maakt dat helemaal niks uit, want tijdens mijn 20 weken echo lag het kindje eerst links boven met der hoofdje enmet rugje richting mijn navel en zo ineens was het gedraaid met het hoofje naar rechts onder.

Dus ik denk dat ze gewoon alle positie,s kunnen nemen.
    Wel als het straks zo gegroeid is dat het krap word neemt het vaker een vaste positie in en de laatste weken het gewenste houding met het hoodje naar beneden.

Groetjes Anna.

4. zorra

zorra Fanatiek lid

Jun 16, 2006
    3,353
    0
    0
    Ligt er ook maar net aan hoe de echoscopiste het kindje in beeld brengt en er een foto van maakt. Ze kan ém nl. van zn linker of rechterkant vastleggen.

Share This Page