Ik snap er nu echt niets meer van.....

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by sita90, Mar 3, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sita90

sita90 Niet meer actief

Bedankt voor je reactie Pearll.. maar ik heb verleden week ook al de ha gebeld en die willen niets doen. Zij prikken hiervoor geen bloed zei de assistente en omdat ik onder behandeling ben in het ziekenhuis moest ik toen maar daar heen bellen.
    :(

Ik heb nu trouwens een echo gepland staan in mijn oude ziekenhuis;) haha, zou niet uit maken toch?

2. Emo

Emo Fanatiek lid

Nov 6, 2013
    1,855
    1
    36
    Female
    Moeder
    Zwangerschapspagina
    Denk dat jij heel langzaam hcg aanmaakt. Met die laatste test zou je denk ik nu wel een cb kunnen doen, die aangeeft hoeveel weken je bent.

3. sita90

sita90 Niet meer actief

#83 sita90, Mar 12, 2014
    Last edited by a moderator: Mar 12, 2014
    Dat durf ik niet meer...
    Het kan idd zijn dat ik langzaam hcg aanmaak, maar die test van 5 maart is duidelijker. Ik ga vandaag gewoon weer 2 doosjes halen bij het kv. Niets wachten tot het weekend haha. Als ik morgen weer een duidelijk streepje heb, dan misschien een cb. Die heb ik nog liggen. Ik heb nu geen testjes meer in huis en ik denk niet dat ik er eentje 's middags ga doen.....

Ik heb trouwens een cb gedaan bij die van 5 maart, maar die zei niet zwanger.. Maar toen stond mijn urine al een tijdje? Bij mijn vroege miskraam had ik een iets vager streepje en daarbij zei cb ook niet zwanger...

4. Pearll

Pearll Fanatiek lid

Nov 1, 2012
    1,302
    1
    0
    noord-holland
    Hoe is het met je?

5. Emo

Emo Fanatiek lid

Nov 6, 2013
    1,855
    1
    36
    Female
    Moeder
    Zwangerschapspagina
    Succes weer met je volgende testen meid.

6. CherryBelly

CherryBelly Fanatiek lid

Oct 12, 2010
    1,421
    1
    38
    Randstad
    Ik heb je topic even doorgelezen. Jeetje meid wat maak jij allemaal mee!! Ontzettend vervelend allemaal. Ben ook erg benieuwd hoe het nu met je gaat en hoop op het allerbeste.
    Heb je nog getest?

7. sita90

sita90 Niet meer actief

Thx dames:) Lief!
    De testen blijven strepen geven, de ene dag iets donkerder dan de andere dag.. voor mij wel goed zichtbaar. Mijn temp vanochtend is 37.1 en dat is voor mij echt hoog. Verder nog steeds last van mijn tepels en soms zijn mijn borsten net iets gezwollen. Mijn broek zat laatst ineens strak bij mijn onderbuik.. maar dat was maar even:( Ik weet het niet hoor.. de kans dat het goed zit is echt heel klein. Ik haal van de week een andere test, om te kijken wat die aangeeft. Nog steeds geen teken van ongesteldheid. Wel vorige week gehad dat ik echt dacht oké nu breekt het echt door.. maar niets. Zelfs geen druppel. We wachten maar weer af. Ik heb er weinig vertrouwen in.

8. janneke000

janneke000 Fanatiek lid

Dec 29, 2010
    1,049
    3
    36
    Hoi Sita!
    Net alles gelezen. Kan het zijn dat je eerste donkere test heeft gereageerd op een eisprong?
    Dit was bij mij het geval! Ik bleef maar hele lichte streepjes scoren met kv2v5! Vond het zo raar! Werden ook niet donkerder maar leken op een gegeven moment wel te verdwijnen. Ik was er alleen toen zo moe van dat ik gestopt ben met testen. Twee weken later doe ik voor de zekerheid toch nog 1 test, want stel dat hij wel op mijn eisprong reageerde (wat ik vermoedde) dan zou een test nu uitsluitsel moeten geven. Et voila! Een dikke vette tweede streep!
    Alle vage streepjes daarvoor waren dus op de een of andere manier reacties op mijn eisprong. Ik dacht dat dit niet kon, maar het is mij al vaker gebeurd en ook als je googled kom je meiden tegen die er ook last van hebben. Heel raar, maar miss heb je hier iets aan? Qua tijdlijn klopt het wel enigszins, want van 5 maart naar nu is net 2 weken. Dan zou je streepje vanaf nu toch echt donkerder gaan worden! :D

9. sita90

sita90 Niet meer actief

Bedankt voor je reactie! Maar dat lijkt me sterk eigenlijk.. dan zouden mijn streepjes nu toch allang weg moeten blijven? Voelde me de eerste paar dagen ook echt zwanger dus dat is het niet. En anders zou ik het morgen te weten komen, maar dat kan ik eigenlijk wel uitsluiten:) iig bedankt voor je reactie.
    Ik heb het vermoeden dat het in het begin wel goed zat, alleen dat het is gestopt met groeien en dat het niet vanzelf opgang komt.. hoop natuurlijk dat er wonder boven wonder toch een kloppend hartje te zien is op de echo donderdag...

10. CherryBelly

CherryBelly Fanatiek lid

Oct 12, 2010
    1,421
    1
    38
    Randstad
    Heel veel succes en sterkte met de echo morgen! Ik hoop op goed nieuws! X

11. Sallie

Sallie VIP lid

Sep 27, 2008
    8,257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Veel succes Sita!

12. sammie26

sammie26 Bekend lid

Jun 4, 2011
    553
    1
    18
    boekhoudkundig medewerkster
    @sita sterkte meid vandaag en hoop dat je vandaag toch iets heel moois gaat zien. Ik ga voor je duimen meid

13. Evientje

Evientje Niet meer actief

Ik duim voor je vandaag! Succes!

14. Pearll

Pearll Fanatiek lid

Nov 1, 2012
    1,302
    1
    0
    noord-holland
    Succes met de echo! Hoop op goed nieuws!

15. Emo

Emo Fanatiek lid

Nov 6, 2013
    1,855
    1
    36
    Female
    Moeder
    Zwangerschapspagina
    Succes gewenst vandaag!

16. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

Dec 21, 2011
    17,861
    14
    38
    Succes..hoelaat mag je?

17. Palmboom

Palmboom Bekend lid

Sep 28, 2012
    858
    0
    16
    Noord-Holland
    Heel veel suc6! Ik duim voor jullie!!

18. Pearll

Pearll Fanatiek lid

Nov 1, 2012
    1,302
    1
    0
    noord-holland
    Hoe is het gegaan?

19. Emo

Emo Fanatiek lid

Nov 6, 2013
    1,855
    1
    36
    Female
    Moeder
    Zwangerschapspagina
    Sita hoe was de echo, weet je ondertussen meer??

20. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

Dec 21, 2011
    17,861
    14
    38
    Ik ben ook erg benieuwd;)

Share This Page