Nou heel veel succes dan!!!Hoop echt dat je gewoon lekker zwanger bent,waarschijnlijk is het ook wel zo hoor,als het in de familie zit... En dan kun je het echt beginnen te geloven he! grts Lucia xxxxxxxxx
ik zal voor je duimen in ieder geval dat je nog steeds in verwachting bent,dus bij deze een voorzichtige felicitatie toch maar.Hoop het echt voor je.
Hoi Lolita, Gefeliciteerd met je zwangerschap en ik hoop inderdaad dat alles gewoon goed is!! Succes donderdag! Mriek
nu maar donderdag afwachten . nu maar hopen dat het geen miskraam is geweest. succes met wachten tot donderdag he... lieke...
Ik hou jullie op de hoogte, wat een vreemde zaak zeg ik heb die test hier nog liggen, heb er zelfs 2 gedaan eentje van clearblue en eentje van etos allebei pos.
Allereerst natuurlijk gefeliciteerd! Verder heeft een vriendin van mij dat ook gehad; de eerste drie maanden een menstruatie. Ik las pas ergens dat ze dat een pseudomenstruatie noemen. Maar ik ga toch heel hard voor je duimen dat het er donderdag heel mooi uit ziet!!
He geweldig Lolita; gefeliciteerd. Hoop donderdag voor jou de defintieve bevestiging dan kan je jouw banner veranderen en die 2 streepjes, tja die heb je lekker al. Enne, lekker gaan genieten hoor!! Silly