Hoi allemaal, Ik wil graag even het pendelen uitleggen aan de dames die zich afvragen hoe het nou werkt en waarom er zoveeel verschillende datas uitkomen door diverse pendelaars. Ik heb een paar jaar geleden heel actief gependeld met de kaart, de kaart ziet er als volgt uit: een half rondje met streepjes met cijfers 1 tm 12, de letters van het alfabet, een streep ja en een streep nee, tussen de cijfers in staat dag/ week /maand /jaar. Een pendel is een kettinkje met een gewichtje eraan, de een pendelt met een ring, de ander met een hanger en weer anderen pendel met een *profesionele* pendel. Sinds kort pendel ik weer actief en krijg dan ook heel veel aanvragen, sommige meiden vragen me of ik ze kan vertellen wanneer ze zwanger raken...vandaar ook deze uitleg... Het antwoord op die vraag is...NEE dat kan ik niet, ik kan het de pendel vragen maar of de pendel het juiste antwoord geeft is en blijft de vraag. Heel erg persoonlijk denk ik niet dat een pendel naar de juiste maand kan pendelen van zwangerschap, simpelweg omdat het *hiernamaals/de paranorale wereld/de wereld van de hogere machten...NIET met een tijdsindicatie werken...omdat we in het hiernamaals alleen maar de eeuwigheid kennen en de antwoorden komen dan ook van oude zielen die al vaak een heel poos over zijn gegaan en zich niet meer alles herrinneren van hun leven als stoffelijk wezen op onze aarde... OF de antwoorden komen uit de pendelaar zijn/haar eigen onderbewust zijn...en tja...het zegt het al...IK kan niet in mijn onderbewust zijn precies zien wanneer jij zwanger raakt. Kortom...het is een tijdsindicatie waar je je eigenlijk niet aan mag vastknopen...zeker als je om de maand vraagt waarin je zwanger zal raken. Wat wij pendelaars wel kunnen pendelen is of je gezegend mag worden met een kindje dat uit je eigen lichaam geboren zal worden en vaak ook wel of het dan een zoon of een dochter zal worden... Waarom dan toch pendelen? Uitdaging om te kijken of je pendel gelijk krijgt...EN het is gewoon leuk om te doen. Hopelijk snappen jullie nu een beetje waaromj er vaak verschillende antwoorden uitkomen.
Sorry, maar hij gaat wel op slot, als mensen uitleg pendelen intiepen in de zoekfunctie zal je topic wel weer omhoog komen. zoals ik vandaag meerdere malen heb gemeld in topics die ik sloot, willen we liever geen topics meer over pendelen. Ik weet zeker dat er in dit topic weer aanvragen gaan komen voor pendelen en dat is niet de bedoeling.