Ik snap even niets van dit kaartje

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Babke, 17 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sandana

Sandana VIP lid

9 jan 2012
    5.682
    5
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    Ook ik kom even spieken! Het ziet er mooi uit, dus ik blijf duimendraaien!
    Het gele lichaampje is er altijd na een eisprong, het is het overblijfsel van het follikel waar het eitje uit springt. Dat zegt dus niets over een eventuele bevruchting.

Is dat een signaal van iets dan Babke, als jij 's nachts moet plassen? Hoezo onterechte hoge temp hierdoor?

Trouwens een vraag... wanneer had jij je vmk ook weer? Rond maart 2012 toch? Ik ben aan het kijken naar welke kleur op het kaartje boven je huidige kaartje ik moet kijken.

2. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    De vmk was het kaartje van januari 14 2012. De roze kleur dus. Moet wel zeggen dat mijn lf toen nog 9 was. Dus dat het 11 dpo nog hoog was, was toen wel bijzonder. De lf is nu 12/13 dus dat scheelt.

Ik heb gisteren een voetreflexmassage gehad en dan meot ik altijd veel drinken van haar om de afvalstoffen weg te voeren. Ik had gisteravond dus nog een liter water op. Ben gisteravond 2/3 keer wezen plassen en vanacht om 4 uur dus ook nog. Maar goed, ik heb pas om half 7 geteperatuurd, dus zou geen invloed mogen hebben.

3. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    Ik denk niet dat door je nachtelijke plassessie je temp hoger is, tenzij je niet meer geslapen hebt erna maar vooral hebt liggen woelen.

Het is toch spannend want temp's kunnen zomaar een duikvlucht nemen

4. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Ja, en ik ben het levende bewijs daarvan. We zullen zien.

5. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Ik denk wel echt dat er iets geweest is gezien klachtjes in vergelijk met normaal en die mooie dip die ik anders nooit heb. Maar heb met de daling van vandaag niet getest. Ik geloof niet dat nog een daling goed is dus ga uit van een verloren ronde. Nu maar hopen dat het morgen al komt en niet pas maandag.

6. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    Speciaal voor t sporten nog even de pc aangezet om bij je te kijken. Hmm verrot van die daling vandaag. Blijft het toch weer afwachten.
    Tja klachten ik weet nooit zo goed wat ik daar van moet vinden. Ze moeten echt al heel opvallend zijn, maar ik denk dat door hoop je als vrouw toch ook snel dingen aan elkaar verbind terwijl er geen verband is. Bij Ukkie kan ik me er weinig van herinneren, ja dat ik op een gegeven moment veel afscheiding had, maar dat nou al voor nod was?
    Nou hopelijk heb je veel te doen vandaag en is het snel morgen en heb je meer duidelijkheid. Sterkte. (en evengoed fijn weekend)

7. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    De teleurstelling wordt aardig goed gemaakt door het weer moet ik zeggen. De klachten noteer is altijd maar zijn altijd zoals jij zegt. Zijn ze er echt of zijn ze er niet? Maar ik heb nu wel echt een onderbuikgevoel wat ik anders nooit heb, ter hoogte van de baarmoeder. Vorige keer had ik dat toen ook. Toen wist ik ook zeker dat de test positief zou zijn. Maar goed. Wat heb ik eraan om zeker te weten dat er iets gezeten heeft. Ik test wel als ik overtijd ga. Sport ze!

8. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    "Owh k*t" was mijn eerste gedachte bij het zien van je kaartje.
    Had je er al op gesteld of toch erg teleurgesteld? Balen iig :(

9. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Eigenlijk valt het wel mee. Jammer natuurlijk, maar nu hebben we sowieso centjes om mijn dertigste straks uitgebreid te vieren en komt die uk niet met oud en nieuwe. ( had me niet uitgemaakt natuurlijk, maar probeer het maar positief te zien) Ik heb nog steeds wel het idee dat er iets zat dus wie weet lukt het komende maand. Ik houd hoop in ieder geval.

Hoe gaat het bij jou? Kun jede wachtweken een beetje loslaten?

10. Bailief

Bailief Niet meer actief

Pff toch ongesteld geworden zie ik :( balen zeg...
    Goed dat je het toch nog positief probeert te zien en ik hoop voor je dat het de komende maand lukt. Nieuwe ronde, nieuwe kansen.

11. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    Ja genoeg te doen en nod is nog ver weg (2 mei) dus ben er nu niet heel erg mee bezig. Komt misschien wel als nod nadert, hoop t niet.
    Verder voel ik me de afgelopen dagen wel ok. Ben alleen beetje bang dat ik me weer heel erg k*t ga voelen bij nieuwe cyclus. Geen idee ook in welke mate dat nog hormonaal geregeld is.

12. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Hoe bedoel je kut voelen? Omdat het niet gelukt zou zijn of door de hormonen van je cyclus? Ik slik op advies van de mesoloog homeopatische tabletjes en ik ben ervan overtuigd dat die ervoor zorgen dat ik geen last heb van stemmingswisseling door clomid. Ik zou inderdaad maar gewoon afwachten. Ik heb me voorgenomen om deze ronde niet te tempen. Ook niet na mijn ei om te kijken of hij geweest is want dan word ik te nieuwsgierig. Nu hopen dat ik het vol ga houden. Vanaf morgen dus niet meer :)

13. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    #33 Bouwjaar1979, 22 apr 2013
    Laatst bewerkt: 22 apr 2013
    @babke ik ben zo'n 3 weken terug naar de huisarts gegaan omdat het gewoon niet zo goed ging met me (zeg maar zwaar k*t). Verdriet zat zo ontzettend hoog, weinig hoop en allemaal zwangere vriendinnen. Wilde eigenlijk handvat om ermee om te leren gaan, maar ha zijn hoe lastig ook: accepteren dat verdriet er zit en liever voor jezelf zijn*. Inmiddels 2x met de praktijkondersteuner (poh) gepraat. Poh heeft wel wat goede tips. Laatste week gaat het wel redelijk, maar ja dan is 1) eisprong weer geweest (toch beetje hoop) en 2) misschien hormonaal wat rustiger. Maar ik ben dus bang dat het over ff ruim een week weer slecht gaat door het feit dat ik weer geconfronteerd wordt met t feit dat je dus niet (meer) zwanger bent en dat ik slachtoffer ben van de hormonsters :x.

* Het voelt zwak dat ik de confrontatie met zwangere vriendinnen niet aan kan. M.n. de 2 met wie ik gelijk liep. Ik had half maart een eetdate met ze (we eten 1x /maand bij iemand) en dat had er zo ingehakt bij me. Ik zag er al tegenop maar ik had niet verwacht dat ik er zo aangedaan door zou zijn. Sindsdien ging het slecht.
    Medienweekend as weekend heb ik afgezegd.

14. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Oh, nou ik snap je wel hoor. Wat jij iets anders dan gewoon een miskraam. En dat is al heel erg zwaar. Ik hoop dta je vriendinnen nen opbrengen. En wat goed dat je hulp gezocht hebt!

15. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Net uitslag van mijn progestron, die was 111. Dat is mega hoog. Ik denk dat mijn gevoel toch wel klopt. Geeft moed voor mei.

16. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    Vriendinnen snappen het wel. 1 van hen loopt al jaaaaaren met een kinderwens.

@babke Jij klinkt wel als eer ras-optimist. Ik zou denken waarom het dan mis gegaan zou zijn, is er een reden?
    Wens je veel geluk voor mei

17. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Ja, misschien is dat wel zo ja. Ik probeer altijd positief te zijn ja. Nooit zo over nagedacht.
    Ik denk maar zo: van alle bevruchtingen gaat de helft sowieso ten onder voor de menstruatie. Dus de kans dat het goed gaat is ook 50%. Mijn glas is dus halfvol.
    Ik vroeg me wel af of het zaad wel goed is. (wordt van de week onderzocht) Maar nu denk ik, ze halen in ieder geval het eitje ;)

Fijn dat je vriendinnen je begrijpen. Ik wou dat ik wat god gevoel kon versturen via de digitale weg. Knuffel dan maar :)

Deel Deze Pagina