Goedemorgen allemaal, Wie wil er meekijken op mijn kaartje? Ik vind dat ik na mijn ei nogal grote schommelingen in mijn temp heb. is dat normaal? Ik voel me niet ziek, heb de afgelopen dagen niet gefeest/alcohol gedronken, gisteren wel iets later in bed dan normaal (half 1) en vanochtend een kwartiertje later dan normaal mijn temp opgenomen (normaal 7.05, vandaag 7.20u). Slik ook geen medicijnen. temp rectaal. Zou het weer buiten een verklaring kunnen zijn? Volgens een andere post kan het zeker niet zijn dat ik een innestelingsdip heb gehad. Al had ik gisteren wel krampen. Het verhaal wordt alweer veel te lang, dus hier is mijn kaartje: 43f256 Ovulation charts on FertilityFriend.com. Mijn vraag is dus: zijn deze temperatuurschommelingen normaal als je de temp elke ochtend goed opneemt?
Het is in principe eigenlijk te vroeg voor een innestelingsdip. Plus je hebt 2 dipt kort achter elkaar. Maar waarom het zo schommelt? Ik weet het niet...
En niet iedereen heeft een innestelingsdip. Ik zou ook niet weten waarom je temp zo schommelt.. Is je termometer nog wel goed?
bedankt al tot zover. Ik temp pas sinds 2 maanden, en heb daar een nieuwe thermometer voor aangeschaft, dus ik mag er mi toch vanuit gaan dat hij nog goed is. Heb vanochtend ook 2x getempt omdat het nog nooit zo hoog is geweest, maar daar kwam hetzelfde uit. Toen ik naar beneden ging vanochtend moest ik ook echt zweten, dat was na een half uurtje weer weg. Heeft weer of temperatuur in je slaapkamer invloed?
Dan mag je er indd vanuit gaan dat ie goed is. Ik geloof niet dat het weer er iets mee te maken heeft. Ik word soms drijvend wakker (ieks) en dan is mn temp redelijk laag terwijl je zou verwachten dat ie erg hoog zou zijn. Kan je helaas niet verder helpen, maar ik denk dat je er vanuit kan gaan dat het wel goed is zo..
Oke thanks meiden, dan ga ik er inderdaad maar vanuit dat het wel goed is. Jullie ook allemaal veel succes met zwanger worden...