ik snap helemaal niks van facebook

Discussie in 'De lounge' gestart door mamabri, 23 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamabri

mamabri Niet meer actief

Ook een supergoed idee, mijn man zijn peettante is ook ambtenaar dan de burg stand, maar hebben we eigenlijk weinig contact mee, als ik het vraag doet ze er wel wat mee denk ik,
    En ja ik sta op hele grote beurzen, dat klopt. Die in januari is een hele grote in overijssel.

Doelgroep is in principe lokaal, maar landelijk zou kunnen aangezien de prijzen tussen de 199 en 499 liggen, en daar kan ik me van voorstellen dat mensen daar best een uurtje voor willen rijden.

2. Yan

Yan Bekend lid

10 dec 2012
    886
    0
    16
    Dan is het dus wel lekker als je een beetje vindbaar bent!!
    Heb je er ook een webwinkel bij? Of ben je dat van plan? Of lever je echt maatwerk bij mensen thuis? Even nieuwsgierig hoor!;)

3. mamabri

mamabri Niet meer actief

Nee geen webwinkel, dat wil ik ook niet, aangezien dat echt niet kan qua lengte etc. Mensen moeten wel echt passen. Mijn pleegdochter ging gisteren voor proef (en voor de leuk natuurlijk ;)) alle jurken passen in haar maat, en dan zie je wel wat en of er vermaakt moet worden. Niet dat ik dat zelf doe, daarvoor moeten ze nog wel naar een coupeuse, bovendien kunnen mensen dan beter kijken welke ze het mooist vinden en welke het beste staat, dan kan niet als je ze via een webwinkel verkoopt. Maar bij haar viel de ene in maat 42 anders dan de andere en dat is ook logisch.

4. mamabri

mamabri Niet meer actief

Heb nog even een nieuwe vraag (blijf aan de gang) Ik kan bij mijn profiel op facebook niet het verhaaltje terugvinden wat ik geschreven heb? Waar moet ik zoeken en staat het er wel bij eigenlijk?

5. Yan

Yan Bekend lid

10 dec 2012
    886
    0
    16
    Ik denk onder 'info' Anders zou ik dat ook niet weten... ;)

6. mamabri

mamabri Niet meer actief

Ja dat dacht ik ook, maar kan het niet vinden :( Wel mijn tel nr, dat scheelt hahaha

7. Yan

Yan Bekend lid

10 dec 2012
    886
    0
    16
    Dat is ook niet onbelangrijk, haha! :) Gewoon blijven prutsen, dan snap je het vanzelf!

8. Smnee

Smnee Niet meer actief

Even googlen op kapster plaatsnaam of thuiskapster/bruidsmake make up :)

Leuk hoor! Allemaal bruidjes aankleden

9. mamabri

mamabri Niet meer actief

Yeeeeeaaaah mijn facebookpagina is best gelukt, met wat hulp van Saya en mijn man het fotowonder :D Het ziet er best leuk uit al zeg ik het zelf. Ik ben alleen af en toe op de verkeerde knopjes aan het drukken, maar ben niet ontevreden over het resultaat.

10. Smnee

Smnee Niet meer actief

Ik heb hem ook gedeeld! Succes met je winkel:)

11. Smnee

Smnee Niet meer actief

En geliked ;)

12. mamabri

mamabri Niet meer actief

Dank je wel,hoe vind je de foto's?

13. Smnee

Smnee Niet meer actief

Mooi! Ik ben al getrouwd helaas, m'n vrienden zullen zich wel afvragen ;)

14. mamabri

mamabri Niet meer actief

#54 mamabri, 23 dec 2012
    Laatst bewerkt door een moderator: 23 dec 2012
    hahahaha, maar heb meer dan alleen dat he? (heb hem gewijzigd ivm reclame)

Deel Deze Pagina