vriendlief komt er net achter dat hij luiers is vergeten te kopen.. we redden het wel tot morgen, maar niet als er ineens veel gepoept of geplast word.. verkoopt de BP luiers?
Dat lijkt me niet. Maar er is altijd wel ergens een apotheek open en die hebben ze in ieder geval altijd wel.
Inderdaad effe kijken welke apotheek dienst heeft. En anders heb je toch altijd wel iemand in je familie of kennissenkring van wie je er een paar kan lenen?
ah en c1000 zijn open...en anders mss een buurvrouw?? volgens mij verkopen benzinestations ook altijd wel luiers...waarschijnlijk alleen niet alle maten
nope.. geen enkele winkel is er hier op zondag open, stom he? ja heeft een apotheek ze wel dan? verder heb ik niemand in de buurt wonen met dezelfde maat luiers..
en anders gewoon te kleine luier binnenste uitknippen en dan in een hydrofiel oid vastmaken...kan in elk geval het grootste gedeelte geabsorbeert worden?
ja alleen arnhem, maar we hebben geen auto dus dat word al lastiger.. apotheek net gebeld en die hebben ook geen luiers..
ja ik dacht ook dat ze die wel zouden hebben maar ze zeiden van niet.. ik vind het maar raar.. probeer nou de shell te bellen, maar hij is telkens in gesprek..
ben dr achter gekomen dat er een ah in wageningen open is vanaf 4u.. dus ik ga daar wel ff heen met de bus straks.. zo stom dat wageningen wel winkels open heeft op zondag en ede niet!
Zie dat je in Ede woont (woonde ik ook een paar jaar geleden), vanzelfsprekend is daar niets open op de kostelijke zondag! Fijn dat het gelukt is en succes met de luiers! Had idd willen voorstellen om naar Wageningen te gaan, maar daar was je zelf al opgekomen