zijn dit "DE" eerste tekens ?!

Discussion in 'Zwanger worden' started by Annekeleen, Oct 20, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Annekeleen

Annekeleen Nieuw lid

Oct 20, 2011
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    heb ook een vraagje :)
    ik neem al een jaar of 10 de pil, niet altijd even strikt en nu het laatste jaar vergeet ik hem wel regelmatig, we zijn aan ons huisje aan het bouwen en ja... :cool: nu het komt niet helemaal ongelegen als we een kindje zouden krijgen alleen zijn we er nog niet klaar voor, maar ja .... eerste kindje wanneer ben je daar klaar voor éh ;)
    dus om verder te gaan... de 26 ste zou ik ongesteld "moeten" worden maar sinds een 3 tal dagen heb ik freet buien en zijn mijn tepels zeer gevoelig, heb ik anders nog nooit las van gehad, en heb zo een opgezette buik.
    Zouden dit een teken kunnen zijn of niet? ik kan mij zelf dus nog niet testen en zal nog even moeten afwachten, Spannend:$

2. chila

chila Niet meer actief

Hoi,

Heb je de pil deze maand wel allemaal geslikt?

Groetjes,

Chila

3. Inggrid

Inggrid Fanatiek lid

Jul 4, 2008
    1,793
    0
    0
    verpleegkundige
    Twentheland
    net wat je zegt het zou kunnen. maar ook net zo goed niet hoor. gewoon afwachten en straks testen

4. Vlootje25

Vlootje25 Actief lid

Sep 30, 2011
    247
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ben bang dat t ontpillen is!die kwaaltjes lijken enorm op n zwangerschap. Hoop voor jou uiteraard dat t een andere oorzaak is! :)

5. Annekeleen

Annekeleen Nieuw lid

Oct 20, 2011
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    denk dat ik er een stuk of 6 -8 gemist heb. kan ik mij vandaag eigelijk al testen heb vandaag de laatste genomen deze maand.

6. chila

chila Niet meer actief

Hey Annekeleen,

Dat zijn er wel aardig wat om te missen. Je zou dus in principe wel zwanger kunnen zijn. Ik zou bij de kruidvat de 2 voor 5 euro halen en dan zou je kunnen gaan testen. Test je negatief kan het zijn dat je of niet zwanger bent of nog te weinig hcg hebt aangemaakt dus zou ik het een paar dagen later nog een keer proberen! Ik ben benieuwd.

Groetjes Chila

7. Theeleutje

Theeleutje Fanatiek lid

Apr 5, 2011
    2,221
    3
    38
    NULL
    @Home
    Als je al 3 dagen vermoed dat je wel eens zwanger zou kunnen zijn, waarom benje dan door gegaan met het slikken van de pil? Als je wel zwanger bent is dat helemaal niet goed voor je kindje!

Ik zou inderdaad bij de kruidvat een test halen. De 2v5 zijn het gevoeligst!

8. Annekeleen

Annekeleen Nieuw lid

Oct 20, 2011
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    tjha ja waarom ik ben verder gegaan met de pil... misschien toch de schrik dat het prijs zou kunnen zijn... weet niet, het is ook niet zo samen met mijn man beslist van "kom we beginnen aan kinderen" heb testjes besteld via internet en maandag zal ik ze proberen. Ben ook eens benieuwd :) heb toch al wat de leeftijd voor kinderen dusja waarom niet eh:) ben er trouwens 28 ... straks is het nog te laat.
    laat het nog wel weten wat de test uitwijst :)

9. Annekeleen

Annekeleen Nieuw lid

Oct 20, 2011
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    dus zoals verwacht.... niets aan de hand. Heb gewoon mijn regels gekregen. tjha ja :)

Share This Page