Hallo allemaal, Ik heb weer eens een vaag streepje. Tegenwoordig test ik alleen nog maar met predictor. Maar nu zie ik een vaag lijntje terwijl ik eigenlijk al wel denk niet zwanger te zijn. Geef nog steeds borstvoeding en enorm wisselende cyclus. Maar vraag me toch af waarom ik dit lijntje zie en of jullie ‘m ook zien (waarschijnlijk na uploaden niet te zien, maar toch)
Kan je niet een foto maken als het wat meer belicht is? Ik lijk wel wat te zien op de 2e, maar denk eerder dat het een schaduw is
Ik lijk wel een streepje te zien op de eerste juist.... ik zou zeker over een paar dagen nog eens testen. En mocht je zwanger willen raken zou je voor de zekerheid ook even seks kunnen hebben als dit inderdaad een reactie op LH is.
Ik zie ook een streepje. Test over 2 dagen nog eens, als het van een zs is, zou ie dan op moeten lopen. Vervelend hè, als je nog bv geeft en daardoor geen zicht op je cyclus hebt. Heb dat ook 7x gehad ❤️
Heb toch net even een nieuwe test gehaald en gedaan en helemaal wit!! Dus bedankt allemaal voor het mee turen en tot een volgende keer!