Dag meiden het is de eerste keer dat ik ovulatietesten gebruik die zijn van de Action ik heb een foto bijgevoegd. Mijn laatste menstruatie is met bruinverlies begonnen op 17oktober en de echte ongesteldheid is op 18 oktober begonnen Kunnen jullie hieronder een ovulatie waarnemen op de testen of zou die nog komen (ik heb cyclussen tussen de 27 en 33 dagen)
Aan je test tijd te zien werk je mss in de nacht? Deze zijn igg allemaal negatief. Zoals gezegd testen is tussen 10 en 19.00 met deze testen.
Nee, je testen zijn allemaal negatief dus je eisprong moet nog komen. 18 oktober was cyclusdag 1, vandaag is dus cyclusdag 15. Bij een cyclus van 27 dagen komt je ei vaak tussen dag 13 en 17. Bij een cyclus van 33 dagen komt je ei vaak tussen dag 19 en 23. Blijven doortesten dus binnen nu en 8 dagen zal hij positief gaan worden vermoed ik.
ja ik kom altijd laat thuis daarom dat ik pas zo laat kan testen... Ik heb daarjuist terug getest gaat dit naar de positieve kant of?
Hij kan je hele cyclus zo zijn, test is pas positief als die net zo donker of donkerder is als de controle streep. Dit kan met oplopende testen zijn, maar ook uit het niets komen. Even doortesten nog.
Ik lees ook wel eens van meiden die nooit echt een knal positieve test krijgen? Zoals ik, heb een duidelijke oploop en afloop in m'n testen gezien, maar geen knal positieve. Kan het zijn dat ik een hele korte piek heb dan? Heb ook maar 1x op een dag getest, dus mss m'n piek gemist?
Ik had met de Action ook nooit knaltesten, deze lijken mij ook niet positief, al lijkt die laatste wel iets meer te zijn als de anderen.. Ik ben overgestapt op de dipsticks van z&k. Daarmee wel knallers.
Gisteren is de test terug lichter geworden ( zie foto) en had gisterenavond heel veel onderbuikpijn en pijn aan mijn rechter eierstok en soms aan mijn linker ook... kon dit de eisprong zijn? Heb dan tijdens dat pijn geklust en had ook tijdens het vrijen heel veel pijn ( echt zo een zeurend raar gevoel aan mijn onderbuik..
Heb je gisteren niet om 13:00 uur getest? (Zie die dag er voor wel) Wellicht dat ie toen positief was
Ik heb gisteren nog tweemaal getest maar beiden waren negatief.. zou 1/11 mijn piek dan geweest zijn?
Bij mij werden ze nooit donkerder dan die van jou op 1-11 om 23.00 Ik deed altijd cb smiley ernaast om te bevestigen. Blijft lastig met die action. Echt zeker weten doe je natuurlijk nooit.
Ik heb niet heel veel ervating met ovulatietesten, maar mijne werd ook net zo donker als die van jouw op 01/11 en ik was 13 dagen later ongesteld. Dus bij mij was dat ook mijn piek met die van action.
Danku voor jullie reacties dan zal ik ervan uitgaan dat op 1/11 mijn piek was. We hebben 1/11, 2/11 en 3/11 geklust dus hopelijk kan ik 2 weken later eindelijk positief testen....
Ik heb nog is een foto genomen van al mijn testen. Eerste maand met ovulatietesten is zo moelijk je kent dat systeem nog niet echt goed wanneer het echt positief is...