Ik snap het even niet meer!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door babyke, 17 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. babyke

babyke Bekend lid

30 aug 2009
    901
    0
    0
    thuis blijf mama
    Brabant
    Hoi,

Ik ben even in de war en wil naar jullie mening/ervaringen vragen.

Dit is de tweede ronde na de pil 1e cyclus was er 1 van 31 dagen.
    Vandaag zit ik op cyclus dag 15.
    Eergister heb ik van s'middags tot s'avond flinke steken op 1 punt links onder in mn buik/lies gehad.Deze pijn was 100% hetzelfde als mijn eisprong vorige maand.
    Maar eergister een kwartier voor de steken begonnen had ik een neg ovu test (digi CB).En nadat de pijn weer weg was (zelfde avond) weer een neg test.Daarvoor niet getest.
    De reden waarom ik in de war ben:Vanaf vandaag veel afscheiding en weer pijn linksonder.Niet dezelfde steken als eergister maar meer een kneusend gevoel.Heb het ook af en toe in het midden onderin mijn buik.Net weer ovu testje gedaan weer neg.
    Zal mijn eisprong nou toch eergister zijn geweest of gaat ie nog komen.?
    Kun je korte tijd voor de daadwerkelijke eisprong neg testen of was die test het bewijs van geen eisprong?

2. Baby09

Baby09 Fanatiek lid

9 aug 2009
    1.866
    15
    38
    Voor zover ik weet (kan er ook naast zitten) is dat als je pijn hebt je je daadwerkelijke eisprong hebt. Dus dat wil zeggen dat je dan al te laat bent met klussen.
    Ik weet niet hoe de ovu testen van cb gaan.. Ik had die van sensitest en dat gaat dmv streepjes..
    Had je de dagen ervoor ook al ovu test gedaan??

Succes

3. babyke

babyke Bekend lid

30 aug 2009
    901
    0
    0
    thuis blijf mama
    Brabant
    De ovu testen werken met een smiley.Leeg gezichtje neg. lachend gezichtje pos.
    Voor eergister heb ik niet getest.De dag van de pijn zat ik op cyclus dag 13.En dit lijkt me wel vroeg.
    Als ik alleen de pijn vergelijk met de eisprong van vorige maand zeg ik dat het mijn eisprong was,maar ik twijfel nu door die neg test.'Toen ik vorige maand de hele dag die pijn had had ik s'ochtends met de zelfde soort test wel een pos. uitslag.En 14 dgn erna werd ik ongi.

4. Baby09

Baby09 Fanatiek lid

9 aug 2009
    1.866
    15
    38
    Heb je wel geklust gisteren? Zou vandaag gewoon voor de zekerheid ook klussen!
    Ook testen kunnen het soms verkeerd hebben..

5. Amigo1985

Amigo1985 Fanatiek lid

9 sep 2009
    3.300
    0
    0
    Gastvrouw
    Limburg
    Ik denk dat je de eisprong al hebt gehad.. Had afgelopen maand ook na mijn eisprong veel afscheiding en een paar pijnscheuten het smorgens, deze hielden niet lang aan.. Maar het kan natuurlijk ook een teken zijn dat je eisprong eraan komt.. Lees verschillende verhalen hier en elk lichaam werkt nu eenmaal anders.. Dus als ik jou was zou ik gewoon nog een paar dagen door testen.. Als je van je banner uit gaat dan heb je je ei over twee dagen, dus raad je aan zeker nog twee dagen door te testen.. Heb geen ervaring met de testen die jij gebruikt, heb ze van sensitest.. Als je een posi ovu test hebt dan heb je binnen 24 tot 48 uur je eisprong (heb ik hier gelezen).. Dus wie weet ben je nog niet te laat en eerder te vroeg! Succes en laat je het ons hier weten??

6. babyke

babyke Bekend lid

30 aug 2009
    901
    0
    0
    thuis blijf mama
    Brabant
    Ik bedoel eigenlijk niet wanneer ik moet klussen,of ofdat ik nog optijd ben met klussen.Dat zit zeker wel goed :p.
    Ik vraag me nu af ofdat het de eisprong was zodat ik weet wanneer ik ongi word.
    En ik was nog vergeten te vermelden dat ik op cyclus dag 8 en 9 na het klussen wat roze heb afgeveegd en dat het klussen ook erg gevoelig was.Dit kunnen toch tekens zijn voor de eisprong?Want dan zou het wel kloppen.
    De pijn die ik nu heb is er constant en best wel gevoelig.De afscheiding is niet echt doorzichtig maar kan er wel slierten van trekken :) (sorry)

7. Amigo1985

Amigo1985 Fanatiek lid

9 sep 2009
    3.300
    0
    0
    Gastvrouw
    Limburg
    Hahaha nou blij dat dat goed zit dan! Kan daar al niets verkeerd door gaan.. Wat grappig om te lezen, heb precies hetzelfde gehad op CD 8 en 9 roze afgeveegd.. Heb toen ook een topic hier geplaats omdat ik een beetje van de kaart was.. Blijkt normaal te zijn na te stoppen met de pil.. Soort van ontpillingsbloeding.. Heb daarna ook geen last meer van gehad..
    Die slierten trekken is wat ik hier heb gelezen inderdaad na je eisprong.. Dus dan heb je deze maand misschien een korte cyclus.. Durf je niet 100% te zeggen of je nu wel niet je ei al hebt gehad.. Dat is bij mij ook nog allemaal uitzoeken.. Succes!

8. Baby09

Baby09 Fanatiek lid

9 aug 2009
    1.866
    15
    38
    #8 Baby09, 17 okt 2009
    Laatst bewerkt: 18 okt 2009
    Dat slijm heb je volgens mij voor, tijdens en na je eisprong. Volgens mij noemen ze dat vruchtbaar slijm. Het zorgt ervoor dat de zaadjes daarin gaan zwemmen, wat ze dus wat hulp geeft om makkelijker te zwemmen naar het eitje. En het zorgt ervoor dat de sperma wat beter blijft zitten. Dat is wat ik van de slijm weet :) Dus nog steeds geen antwoord op je vraag of je je ei nu hebt enz.. Wat Amigo al zei kan zijn dat je cyclus korter is en dat hoeft opzich niet erg te zijn als je ei maar genoeg tijd heeft om te nestelen!

9. babyke

babyke Bekend lid

30 aug 2009
    901
    0
    0
    thuis blijf mama
    Brabant
    Vanmorgen weer een testje gedaan en was negatief.
    De pijn is ook zo goed als weg nu,het slijm is ook heel veel verminderd.
    Dat word dan maar afwachten,als ik aankomende dagen geen last meer heb van steekjes/afscheiding ga ik er maar vanuit dat ik een kortere cyclus heb.

10. babyke

babyke Bekend lid

30 aug 2009
    901
    0
    0
    thuis blijf mama
    Brabant
    Ik heb vanmorgen trouwens ook nog even mijn temp. gemeten en die was 37,2.Op andere dagen heb ik niet gemeten,want dat doe ik eigenlijk nooit.Ik heb het alleen vorige maand wel gedaan en toen was het voor de eisprong rond de 36 graden en erna tussen 36,8/37,3.
    Maar goed aangezien ik het niet elke dag doe weet ik niet ofdat de 37,2 van vanmorgen iets zegt.?

Dat proberen om zwanger te worden laat je wel echt veel op je lichaam letten zeg :).

11. Baby09

Baby09 Fanatiek lid

9 aug 2009
    1.866
    15
    38
    Van je temp zou ik het niet weten.. Dan zou je inderdaad elke dag moeten tempen. Ik zou als ik jou was niet van een korte cyclus uitgaan. Ik weet het het is moeilijk maar even 14 dagen afwachten.. Dan weet je hopelijk meer!

Deel Deze Pagina