Hoi dames, Ik weet niet wie van jullie deze tip al kent, maar voor wie 'm nog niet kent: Rond de eisprong is je afscheiding wat rekbaarder en doorzichtiger. Klinkt misschien wat gek, maar als je tussen duim en wijsvinger een draadje probeert te trekken van de afscheiding, dan is hoe langer het draadje hoe beter. Natuurlijk is dit met een armslag en geldt dit misschien ook niet voor iedere vrouw aangezien er veel verschillende cyclussen zijn en wel of niet eisprongen. Maar ik wou toch deze tip even geven. Baat het niet dan schaadt het niet toch? Groetjes Linda
Hihi oh nou ik lees hier zoveel vragen over "wat denken jullie" en ook mbt de eisprong. Was daarom een beetje een aanname om te denken dat niet veel dit wisten hhaha Domme ik
Voor mij dan toch handig om te lezen.. Ik dacht dat je dat alleen nà je eisprong had.. Tenminste zo werkt het bij dan weer.. Zo zie je inderdaad, elk lichaam werkt anders..
wil jullie wel zeggen dat dit slijm ruim een paar dagen voor je eisprong kan plaats vinden maar ook nog een paar dagen na je eisprong dus uiteindelijk is het wel heel ruim genomen