Heey meiden, De 1e keer dat ik hier een topic plaats maar jullie zijn ervaren dus ik heb hulp nodig haha. Ik slikte de pil nog in juli maar was er haast van overtuigd dat ik zwanger ben geraakt er door heen. Ik had 2 testen gedaan 1 voor de bloeding en 1 erna en die waren bijde negatief. (wel in de middag) Vorige week donderdag een test in de ochtend gedaan (sensitest) en die was binnen de tijd positief. Wel duurde het even voordat het opgedroogd was want ik had volgens mij erg veel geplast. De dag erna toch nog een huismerk van de apotheek gedaan in de middag en die was weer negatief. Nu durf ik niet meer opnieuw te testen haha maar heb wel typische klachten die komen en weer gaan. Ik weet echt niet waar ik aan toe ben nu. Wat vinden jullie van de test ??
Hij lijkt me positief, ja... Ik zou als ik jou was gewoon morgenochtend urine opvangen en het op die manier nog 1 keertje proberen. Dan weet je het tenminste zeker... Voor nu: een voorzichtig gefeliciteerd
Ik vind hem ook positief maar die test de dag erna maakt me zo onzeker. Deze is wel in ochtendurine gedaan. En bij mijn 1e zwangerschap teste ik daar ook vroeg mee positief. Ik ben niet overtijd want ik slikte de pil nog gewoon. Ik heb 1,5 week geleden de laatste genomen en ben ook van zondag tot woensdag ongesteld geweest. En die donderdag ochtend teste ik met sensitest positief. Ben al bij de huisarts geweest en hij vind hem ook positief en vind ook dat ik nog even moet afwachten. Ik heb zojuist nieuwe besteld die komen morgen binnen dus ik doe op zijn vroegst pas woensdag ochtend weer een test.
Hij lijkt idd positief.... Wellicht idd een goede tip die iemand hier al eerder gaf: plas in een potje en hou daar vervolgens de test in. Zelf ben ik erg te spreken over de Kruidvat 2x5 testen, aangezien je hier redelijk exact de hoeveelheid urine op kan druppelen. En ik zou de volgende test ook weer met ochtendurine doen. Is toch het meest geconcentreerd. Heel veel succes! Enne, hou je ons op de hoogte? groet, Judith
heb je eroverheen geplast of heb je m gedipt?? je mag nl bij die testen niet boven het max streepje zitten met urine.. dan slaat ie al snel positief uit.. ook als het negatief is.. dat je een bloeding hebt zegt niets bij pilgebruik.. kan heel goed... ik zou ook ff een test doen van kv 2v5 euro.. hij ziet er iig wel erg positief uit!!!... succes
Hi Een vriendin van mij had precies hetzelfde alleen zij wist niet wanneer ze haar menstruatie moest verwachten doordat ze haar spiraal had laten verwijderen. ook positief, negatief, posi en weer nega en uiteindelijk was ze toch zwanger. ze heeft nu een heel mooi kereltje! Dus hou de moed erin en zoals de andere meiden zeggen test gewoon nog een keer. x Joyce PS Ik hoop het wel voor je hoor, zou toch weer een mooi wondertje zijn
Ik denk dat ichtus toch gelijk heeft gekregen. Waarschijnlijk veel te veel erover heen geplast. Zo juist die van kruidvat gedaan en die is zo wit als maar wit kan zijn ! Toch niet zwanger jammer. Kon toch ook al haast niet door de pil maar goed je weet het maar nooit !