Heyhey... wie weet of het mogelijk is dat je je LH piek mist als je elke avond test met ovutests? FF geeft namelijk ei aan maar heb alleen negatief getest tot nu toe... wie weet het?
Een LH-piek kan heel kort zijn, die kun je inderdaad missen als je één keer per dag test. Het is betrouwbaarder om twee keer per dag te testen, maar dat wordt nogal een dure en intensieve aangelegenheid.
Ik test altijd tussen de middag. En ook ik mis wel eens een piek, maar als je je testen bewaard en naast elkaar legt, kun je wel ontdekken wanneer je LH het hoogst was. Ik test trouwens met sensitest. Zijn erg goed vind ik, en helemaal niet zo duur.
Ik heb hem ook wel eens gemist terwijl mijn temp wel steeg. Heb gemerkt dat wanneer ik twee maal per dag test zodra er ook maar een licht streepje verschijnt, dat ik hem dan wel altijd vind. maar omdat dat wat bewerkelijk (en wat duurder) kan worden, kun je ook inderdaad kijken of hij donkerder en dan weer lichter. (als je het combineert met tempen weet je dan namelijk dat je eisprong moet zijn geweest. Als je niet tempt wordt het wat lastiger)
ik test om 1 uur elke dag en als ik zie dat hij donkerder word dan ga ik 2 keer testen en dan is het bijna onmogelijk volgens mij om hem te missen. zelf test ik 3 dagen positief waarvan 2 dik positief en 1 bijna positief
Hhm, eerder heb ik wel elke cyclus een dikke posi gehad. FF heeft mn ei nu weer weggehaald. Op dat 14 was hij het meest posi, maar nog steeds niet echt posi. En mijn temp wijst ook niet op een ei op dag 14. Erg vervelend dit. Bedankt voor jullie antwoorden.
Sluit ik me bij aan! Ik ben sinds deze ronde begonnen met ovulatietesten in de avond (sensitest) en heb m'n ultieme piek gemist, maar ik heb wel kunnen concluderen wanneer die moet zijn geweest...