Ik snap het even niet meer :-(

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door talithatje, 13 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. talithatje

talithatje Bekend lid

9 jun 2009
    681
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Ik word een beetje gek van mezelf en mijn lichaam.
    Ik had al eerder gezegd dat ik een vage bloeding van 2 dagen heb gehad en die was goed een week voor mijn normale ongi.
    Ik ben al weken misselijk en heb het zuur. Mijn zuur word steeds erger, ik slaap heel slecht hierdoor.
    Als ik mijn tepels moet geloven heb ik het heel snel en vaak koud, terwijl ik dat niet heb haha :D
    Om mijn tepelhof zit een donkere rand. Maar ander halve week terug kreeg ik ineens rekbaar, geurloze slijm. Ik dacht misschien is het wel mijn ei en heb toen we geklust, beter het zekere voor het onzekere...
    Afgelopen dagen hebben we niet geklust omdat ik het zo zuur heb,, overdag wel zin, maar 's avonds weer heel zuur waardoor ik daar niet echt aan moet denken.
    Ik heb af en toe krampen in mijn buik, en de topic over het niezen heb ik gister ook ondervonden.
    Ik heb vorige week een test gedaan, maar die was negatief. Ik heb nu nog een early liggen en een gewone. Maar ik heb geen idee of en wanneer ik die testen moet doen.
    Als ik die vorige bloeding aan moet houden is het de 22ste, maar als ik mijn cyclus daarvoor aan moet houden is het ruim een week later.
    Sorry voor mijn lange verhaal....

2. pumelke

pumelke Actief lid

29 sep 2011
    155
    0
    0
    Ik zie dat nog niemand heeft gereageerd maar ik heb ook geen idee. stel je vraag eens bij de verloskundige hier op het forum misschien dat zij je antwoord kunnen geven. die hebben een eigen balkje in het beginscherm van het forum.

3. talithatje

talithatje Bekend lid

9 jun 2009
    681
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Dank je wel voor je reactie.
    Dat kan ik idd even doen ;)

4. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Sinds wanneer gestopt met de pil?

5. talithatje

talithatje Bekend lid

9 jun 2009
    681
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Ik heb een spiraaltje gehad. Die is er in augustus uit gegaan. En daarna meteen een regelmatige cyclus gehad, op afgelopen maand na. En met mijn spiraal ook altijd gewoon ongi geworden.

6. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Kan toch zijn dat je cyclus nog een beetje van slag is.
    De predictor raad ik je echt af,heb er zelf al vals positief mee getest net als nog 100 andere hier op het forum:(

7. talithatje

talithatje Bekend lid

9 jun 2009
    681
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Wat slecht van die test dan :(
    Ik wacht het denk ik nog wel een week af.... Als ik dat red hahaha....
    Dank je wel voor je reactie

Deel Deze Pagina