Hee meiden , ik heb al een topic geopend begin van dit jaar zijn ex zwanger.. Dit was omdat ik eigenlijk gewoon jaloers ben dat zij wel zwanger is en wij niet. Ook wonen we in een ons kent ons en zouden er verhalen komen als ik ineens zwanger was. Niemand wist dat wij bezig waren. Nu weet eigenlijk iedereen het mede omdat het (nog) niet lukt. Dus dat is al een pak van me hart. Maar nu is zijn ex maandag bevallen van een zoontje. Ik gun het haar met heel me hart , maar oh wat ben ik jaloers ik kan er niks aan doen en wordt er boos om dat ik zo denk :x Het is niet dat ik het haar niet gun , maar gewoon dat ik ook zo graag wil. Komt zo dichtbij zeg maar. Nu heb ik sinds 1 maand zowiezo de scheit er in en zit ik gewoon een beetje in de put. Ik weet niet wat ik met dit bericht wil , gewoon even me hart luchten denk ik. Liefs
Dankje mel , is ook wel een beetje te begrijpen maar vind gewoon rottig. Zijn dochter komt dit weekend niet want wil lekker bij der broertje blijven , dat is logies natuurlijk. Kijk was het een gewone ''ex'' dan had ik er nog niet zown moeite mee maar deze zie ik heel erg veel omdat ze een kind met mijn vriend heb. Eerst kon ik me er overheen zetten toen ze zwanger was , maar nu het kindje geboren is vind ik het toch moelijker. Ach komt ook wel weer goed zit een beetje in een dipje sinds me vorige ongesteldheid. Gaat wel weer over en over een paar dagen kunnen we weer lekker klussen tijdens me ei
maar is zijn ex dan bevallen van zijn kind of van een nieuwe partner want daar zou qua gevoel nog wel wat verschil in kunnen zitten, ik heb niet het idee dat je negatief jaloers naar haar toe bent, meer dat jij zelf ook zoo graag zwanger wilt zijn en een kindje wilt, in dit geval denk ik dat je op elke zwangere vrouw jaloers zal zijn, echter zal je stiefdochter natuurlijk straks met geweldige verhalen komen over haar nieuwe broertje en denk dat je daar tegenop ziet, jij wilt haar tenslotte ook een broertje of zusje geven, al met al zijn dit m.i echt normale emoties en normale gevoelens
Het lijkt mij heel normaal dat je jaloers bent in deze situatie. Niet omdat je het haar niet zou gunnen, maar omdat je het zelf zooooo graag ook wilt. En dan mag je best in de put zitten. Sterkte, ik hoop dat de put niet te diep is en je er gauw weer uit kunt komen. Hopelijk brengt 2013 dat waar jullie zo op hopen.
Zijn ex is bevallen van een kindje van een andere man... God zou wat weze als het van mijn vriend was Ah gelukkig ben ik wel een optimistch persoon , en ben ik ook in het algemeen jaloers op zwangere vrouwen. Maar dit komt even wat dichter bij natuurlijk. Ben gewoon blij het even van me af te schijven