Lichaam van slag

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Jennifer2106, 11 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jennifer2106

Jennifer2106 Fanatiek lid

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    Lieve meiden,

Ik heb een vraagje voor jullie.
    Vorige week had ik op mijn nod een licht positieve test. Helemaal in de Gloria. 2 dagen ervoor ook een licht positieve test gehad maar die van zaterdag was stukken duidelijker. Zondag middag heel heel hevig gaan bloeden (menstruatie). Maandag ook nog de hele dag beide dagen ook hele erge buikpijn. Gisteren ha en vk gesproken bloed geprikt en had nog wat hcg in m'n bloed. (Waarschijnlijk dus een vmk) Vanaf vandaag is ineens het bloeden compleet gestopt. Geen druppel meer te bekennen. Normaal duurt het bij mijn menstruatie 4 A 5 dagen. Nu 2 dagen extreem en het is dus niet aflopend maar abrupt gestopt. Heel vaag. Heb nog wel beetje krampen af en toe.

Heeft iemand dit meegemaakt. Is dit normaal? Moet donderdag nog een x bloed prikken .

Hoop dat iemand mij kan helpen. Snap namelijk helemaal niks meer van mijn lijf.

Thanks alvast

2. MamaAnnelies

MamaAnnelies Fanatiek lid

26 nov 2012
    1.074
    0
    36
    Fulltime moeder
    Noord holland
    Wat ik erg vaak hoor en lees is dat als je een (v)mk hebt een stuk heftiger is dan een normale ongesteldheid, dus veel meer bloed en ook langer dan een normale ongesteldheid. Als je donderdag gaat bloed prikken, wanneer krijg je dan de uitslag?

Dikke knuffel

3. Jennifer2106

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    Qua bloeden was het niet normaal erg. Heb nog nooit zo een bloedverlies gehad. Maar de vk zei dat het een week duurt ongeveer. Vandaag dus 2 dgn later niks meer maar wel de krampen en pijn. Zit er misschien een bloedprop voor ofzo !??? Heel vaag. Ik kan donderdag middag bellen volgens de ha. Dus ben benieuwd.
    Vandaag was m'n vriendinnetje hier die 19 wkn zwanger is met haar echo foto's enz. Wat lijkt me dat fijn om zelf mee te maken zeg. Ze had wel een minibuikje. Bijna niet te zien.

Jij 3 januari naar vk. Super. Ook fijn dat je de kleine dan kan zien:)

4. flowerpower

flowerpower Bekend lid

7 feb 2011
    557
    0
    16
    he, ik heb het zelf ook gehad een vmk en als begin heftig, maar duurde totaal korter dan mijn normale menstruatie (was 5 weken) heb er ook een gehad met 6 weken en dat was wel in het begin heftig daarna minder bijna weg en opeens begon het weer heel heftig, dat duurde we een week en dyus langer dan mijn normale menstruatie. Je kan altijd een testje doen en kijken hoe donker die is. Bij mij waren veel lichter tot niet meer toen het bloeden begon. Kan je je zelf alvast een beetje voorbereiden en anders de vk bellen, sterkte

5. Jennifer2106

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland

Bedankt voor je uitleg. Ga zeker ff testje doen om te kijken. Bij mij begon het 1 dag na mijn nod. Was dus niet ver. Zo raar. 2 dagen liep ik letterlijk leeg. Was gewoon eng zoveel bloed. Als ik naar de wc ging liep het er in straaltjes uit. (Sorry voor de details) en vandaag echt geen druppel meer maar wel de buikpijn. Denk dat er nog wel wat aan komt dat het misschien verstopt zit ofzo. Wacht het ff af en anders bel ik de vk nog even. Wat balen zeg dat jij het al 2 x hebt meegemaakt. :(

Nogmaals bedankt voor je berichtje en de test tip

6. Zanetti

Zanetti Niet meer actief

Hoi meid, wat lees ik nu een vmk? Jeetje.. dus er is hcg gevonden in je bloed, weet je de waardes ook?

Weet niet hoeveel de hoeveelheid bloedverlies bij een vmk is, maar misschien kun je dit vragen in het hoekje waar andere meiden (helaas) ervaring mee hebben.

Leuk voor je vriendin, en hopelijk hoef jij ook niet lang meer te wachten op een gezonde zwangerschap!!

7. Jennifer2106

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    Hoi meis,

Ja helaas wel:(. Hcg was 25 dus niet veel. Donderdag nog een x prikken. Volgens de vk was de grote hoeveelheid bloed normaal en zou het met een week stuk minder moeten zijn. Heeft bij mij maar 2 dagen geduurd. Heel raar van het een op andere moment is het gestopt. Ga ook nog ff test doen om te kijken.

Ga ook ff kijken naar berichten van meiden die het helaas ook hebben meegemaakt. Thanks voor de tip.

Ja super leuk voor m'n vriendin. Maar stiekem was ik wel een beetje jaloers. In de afgelopen weken op fb gewoon 8 meiden die zwanger zijn. Pppfff. Maar ja. Kunnen het niet veranderen en gaan gewoon verder. Op naar een positieve test voor alle meiden hier:)

8. Zanetti

Zanetti Niet meer actief

Donderdag weet je dus een stuk meer. Jeetje wat naar allemaal, toch wel schrikken en wat moet het verwarrend voor je zijn.

Ik gun het je van harte lieverd, kop op he. De dag zal komen dat jij ook mag pronken met een buikje! Die jaloezie is dood normaal, dat hebben we allemaal weleens, en helemaal als het wat lang duurt en om je heen de een na de ander zwanger wordt.

Heel veel sterkte! En ga voor je duimen dat het gauw raak mag zijn voor jou.

KNUFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF!!!!!!!!!!

9. Jennifer2106

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland

Heel verwarrend dat maakt het zo lastig. Donderdag gelukkig duidelijkheid

Je bent een schat

Knufffffff terug. Onze tijd komt ook snel 2013 is ons jaar:)

10. Kache

Kache VIP lid

11 jan 2012
    6.257
    1.165
    113
    He, meid, wat verdrietig zeg. Ik weet (uit ervaring) dat je lichaam behoorlijk van slag kan zijn van een (v)mk, hoe pril ook...

Mijn miskraam verliep heel anders dan ik me had voorgesteld dat een miskraam zou gaan. Deed ontzettend veel pijn (heb kromgelegen, letterlijk), heel weinig bloedverlies (ik had altijd gedacht dat je dan idd 'leeg' zou lopen, maar niets was minder waar in mijn geval).

Ook de eerste cyclus en eerste menstruatie daarna verliep allemaal heel anders dan voor mij normaal (hou daar ook rekening mee). Heb nog maanden vreselijk last gehad van heftige PMS.

Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt en deze verwarrende, emotionele dagen een plaatsje kunt geven. Sterkte!

11. wuppie100

wuppie100 Actief lid

11 jul 2008
    454
    0
    0
    ik heb dat vorig jaar ook gehad, toevallig rond dezelfde tijd. Duurde bij mij ook korter dan een menstruatie maar de eerste dag ook heel hevig en de 2e dag ook nog meer dan bij een normale menstruatie. Alsof je lichaam alles ineen keer afstoot. Ik had ook flinke krampen en verloor een stolseltje....

12. Jennifer2106

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    Hoi kache,

Wat vervelend dat jij het ook hebt meegemaakt. Is echt niet leuk ook al is het snel. En wat kunnen lichamen toch raar reageren hè. Bij de een veel pijn en bloed. Bij de ander bijna niks maar wel veel pijn. Zal me er maar op instellen dat het komende maand ff anders zal zijn. Bedankt voor het delen van jouw ervaring. En je lieve woorden:)

Jij bent nu zwanger zie ik. Wat fijn zeg. Heerlijk genieten van je zwangerschap.

13. Jennifer2106

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    Hè jakkes jij ook al meis. Zijn best veel meiden die dit mee moeten maken helaas. Bij jou ging het dus eigenlijk net als bij mij. Gisteravond weer gaan bloeden maar idd meer als een gewone menstruatie maar die eerste 2 dagen niet normaal zeg. Rare dingen die lichamen

Jij kan al bijna testen. Spannend zeg. Ga voor je duimen dat het raak is.

14. Luna1985

Luna1985 Actief lid

6 okt 2012
    163
    45
    28
    Vrouw
    kraamverzorgster
    Heey,

Wat vervelend dat je lichaam zo van slag is.
    En dat je ook niet weet waar je aan toe bent,
    succes morgen bij de vk, hoop dat julie snel weer verder kunnen.
    sterkte meid!

15. Jennifer2106

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    Dank je wel. Lief van je.
    Zal jullie morgen ff updaten.

16. MamaAnnelies

MamaAnnelies Fanatiek lid

26 nov 2012
    1.074
    0
    36
    Fulltime moeder
    Noord holland
    Hey meid,

Hoe gaat het nu met je?
    Hoe was de uitslag vanmiddag?

Xxjes

17. Zanetti

Zanetti Niet meer actief

Ze heeft voor vandaag een afspraak staan. Ben ook benieuwd, hopelijk meer duidelijkheid.

18. Jennifer2106

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    Lieve mamaannelies en brusje,

Zit te wachten op telefoontje. Pffff. Voel me wel goed. Bloeden is nu volledig gestopt en heb ook geen buikpijn meer. Wel beginnende migraine (zo fijn ;)). Als ik meer weet straks laat ik jullie meteen weten wat er uit is gekomen. Lief dat jullie het vragen.

X

19. Jennifer2106

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    Lieve meiden. M'n hcg is afgenomen dus tja we weten iig zeker dat het mis is gegaan en m'n lichaam uit gaat. Hopen dat m'n cyclus gewoon op gang komt deze mnd en we snel zwanger zijn. Zit niks anders op. Duimen maar op een naar een positieve test in 2013.

Super bedankt voor jullie steun. Heeft me echt goed gedaan. X

20. Zanetti

Zanetti Niet meer actief

Ik ga heel hard voor je duimen, 2013 wordt jouw jaar!!!!!

En graag gedaan, is toch fijn zo'n forum waar men elkaar kan steunen, doet een mens toch altijd goed. Doe rustig aan meissie.

Liefs brusje1 x

Deel Deze Pagina