bloedverlies voor ongesteldheid

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Lisa75, 7 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lisa75

Lisa75 Lid

8 mrt 2012
    89
    0
    0
    NULL
    NULL
    Beste lezer,

In aug. heb ik een curretage ondergaan vanwege een miskraam in week 7. Ik ben gelukkig lichamelijk goed hersteld, en mijn cyclus is hersteld. Precies om de 4 weken ben ik ongesteld. Deze week (een week voor mijn ongesteldheid) heb ik last van bloedverlies tussendoor en buik- en rugpijn. I Ik ben in maart van dit jaar gestopt met de pil en was vrij snel daarna zwanger, helaas is dat slecht afgelopen. Ik acht de kans dat ik zwanger ben zeer klein omdat ik niet bewust actie heb ondernomen;) om zwanger te raken. Moet ik me zorgen maken of kan het zijn dat je cyclus zomaar weer van slag is?

2. Evelien

Evelien Fanatiek lid

23 jul 2012
    1.874
    0
    0
    Hoi,

Het is moeilijk om er iets van te zeggen. Het zou toch kunnen dat je zwanger bent. Of dat je toch wat eerder bloed verliest voor je menstruatie zonder dat er iets aan de hand is.

Groeten Evelien

3. Lisa75

Lisa75 Lid

8 mrt 2012
    89
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor je reactie. Ik ga ervan uit dat ik eerder ongesteld geworden ben dan verwacht. Test is negatief en heb behalve pijn in rug nergens last van.Vorige keer merkte ik het aan borsten ook die zijn nu normaal ;).

Deel Deze Pagina