Erge Buikpijn

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by kieke30, Feb 27, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. kieke30

kieke30 Lid

Jun 8, 2009
    57
    0
    6
    NULL
    NULL
    Inmiddels ben ik 21 wk en 2 dagen zwanger van ons 2de wondertje.
    Ik heb inmiddels al 2x blaasontsteking gehad, waardoor ik veel klachten kreeg. De verloskundige dacht dat die klachten veroorzaakt werden door de blaasontsteking.
    Inmiddels heb ik geen blaasontsteking meer, maar hou ik erge buikpijn wat rechts begint en uitstraalt naar de hele buik waardoor ik soms amper kan lopen.
    Urine is al 3x getest op blaasontsteking en 3x op kweek gezet, ook hier kwam niks uit. Alleen heb ik nog steeds ontstekingswaarden in de urine. Ben afgelopen maandag naar de gynageloog geweest en toen hebben ze weer de urine na gekeken, hier kwam niks uit alleen dat er wel bloed in de urine zat.
    Ik heb gistermorgen weer urine heen gebracht voor op kweek, omdat ik erg buikpijn hou.
    Weet u wat het kan zijn? Dat ik wel ontstekingswaarden en bloed in de urine heb maar dat er niks uit komt als ze het na kijken op blaasontsteking. Hoop dat u mij kan helpen want word hier erg onzeker van.

2. Evelien

Evelien Fanatiek lid

Jul 23, 2012
    1,874
    0
    0
    Hoi,

Ik kan zo helaas niet zeggen wat het is. Neem aan dat ze alles gecontroleerd hebben? nierbekkenontsteking, echo gemaakt? Het is goed dat je bij de gyn komt met deze klachten als de oorzaak moeilijk/ niet te vinden is. Soms wordt er ook geen oorzaak gevonden. Sorry dat ik je niet verder kan helpen, het is echt iets voor de verloskundige zelf en gyn.

Groeten Evelien

3. kieke30

kieke30 Lid

Jun 8, 2009
    57
    0
    6
    NULL
    NULL
    Evelien,

Bedankt voor je antwoord!
    Ze hebben maandag snel een echo gemaakt die duurde maar een tel jammer genoeg. Vond dat de gynageloog heel gehaast was.
    Hoe kunnen ze zien dat het nierbekontsteking is? Dit hebben ze nog niet na gekeken.

4. Evelien

Evelien Fanatiek lid

Jul 23, 2012
    1,874
    0
    0
    Ja in het bloed en vaak heb je ook echt flinke koorts. Dus dat zal het dan wel niet zijn denk ik? Vreemd dat je de klachten hebt en vooral ook heel vervelend. Hoop dat het snel over gaat.

Groet Evelien

Share This Page