Wie hebben dit ook gehad. Mijn eirsprong is as zondag pas. Maar ik heb nu al groene aders op mn borst.
Ik snap niet wat je bedoeld. Ik bedoelde meer dat t nog 3 weken duurt voor mn nod. dit kan nooit een zwangerschapsymptoom zijn.
Ik kreeg afgelopen januari na mijn ei ook ineens duidelijk aders over mijn borsten. Vervolgens heb ik ze nog steeds. Het betekend dus helemaal niks. Vriendin van mij heeft altijd last van haar borsten, werd ongesteld en daarna nog steeds last en was dus gewoon zwanger ...
Ja het zegt zwz niks. Ik wordt altijd ongesteld als k aders op mn borsten heb. Maar al in zo vroeg hen k ze nog nooit gehad.
Hier hebben zichtbare aders in mijn borsten niks met mijn cyclus, eisprong of zwangerschap te maken. Geen idee waarom aders het ene moment meer zichtbaar zijn dan het andere moment. Dat heb ik ook wel eens met mijn armen. Soms zie je alle aders lopen en soms niet. Wat bedoel je steeds met je ???-berichtjes? Het topic omhoog halen, omdat je meer reacties wilt? Er valt niet veel meer van te zeggen, helaas. Succes!
Ik denk dat t nu buiten warmer is en jr aders daardoor zichtbaarder zijn. Ik had dit altijd bij sauna bezoek namelijk