erge onzekerheid

Discussion in 'Zwanger worden' started by kim2306, Jul 11, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. kim2306

kim2306 Fanatiek lid

Mar 23, 2015
    1,534
    142
    63
    Hallo dames

Ik heb nu al ruim een week rond begin van de middag tot begin van de avond bloedverlies het begint best veel maar na 1 tampon is t al veel minder en begin van de avond is t over..

nu heb ik sinds dat het bloeden begon ook steeds steken bij me eierstokken alsof me ovulatie eraan komt en dit is ook al een week aan de gang kan dit bloeden ovulatiebloeding zijn dat me eitje niet wil springen en ik daarom al ruim een week die steken en bloeding heb?

Hoop dat iemand mij een beetje advies kan geven want word hier heel onzeker van misschien handig om erbij te zeggen dat ik sinds april gestopt ben met de pil

Ik weet misshien idee om naar huisarts te gaan maar die is met vakantie en de vervangende huisarts helpt alleen als t echt nood is

2. Sannie86

Sannie86 Actief lid

Mar 29, 2015
    179
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zou niet weten wat het kan zijn ik heb in ieder geval nooit gehoord van eisprongbloeding.

Vergeet niet wat je lichaam allemaal meemaakt op dit moment doordat je aan het ontpillen bent. Bij mijn was het echt van buikpijn tot zelfs haaruitval. Je cyclus is zo te zien regelmatig dus wacht het eventjes af.

3. meisje1977

meisje1977 VIP lid

Mar 1, 2013
    8,108
    472
    83
    ik heb wel eens van een eisprong bloeding gehoord maar dat is vaak een sliertje/ klein beetje rood/ bruin. Een week bloedverlies lijkt mij geen eisprongbloeding.

Waar zit je in je cyclus? Ovulatie of die wel/niet komt kun je het beste bijhouden met ovulatietests

4. FantasyMom

May 22, 2015
    95
    0
    0
    Eigen bedrijf + werkzaam voor werkgeveer
    Het issue zelf zou ik niet echt een antwoord op weten, maar dat een vervangend huisarts alleen bij spoed helpt kan niet.
    Een vervangend HA dient ruimte in te plannen voor de patiënten van de HA voor wie hij vervanging is.
    Komt bij dat dit soort "storingen " 1) nou niet erg gezond en 2) als erg vreemde klachten kinkt en dus echt nagekeken moet worden.
    Een HA, zelfs vervangende, mag een afspraak hiervoor niet weigeren als er ruimte is om je in te plannen.

5. kim2306

kim2306 Fanatiek lid

Mar 23, 2015
    1,534
    142
    63
    Ik zit in de helft van me cyclus nu en doe ovulatieteste en temp ook

6. catlady

catlady Bekend lid

Jun 26, 2013
    939
    397
    63
    Female
    Nederland
    Het kan zijn dat je cyclus nog van slag is. Geef je tijd even de tijd om op gang te komen. In het begin kan je cyclus nog wel eens wisselen.

7. kim2306

kim2306 Fanatiek lid

Mar 23, 2015
    1,534
    142
    63
    Dus het kan maar zo menstruatie zijn ook al heb ik die 22 juni nog gehad?

8. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Tussentijdse bloedingen/onregelmatige bloedingen zijn na pilstop reuzenormaal. Omdaar nu voor naar de huisarts te hollen.... die zal het ook gooien op het "ontpillen". De natuurlijke cyclus moet weer op gang komen. Het lichaam moet het allemaal weer zelf gaan regelen. Het kan wel een half jaat tot een jaar duren voor je cyclus weer genormaliseerd is.
    De huisarts zal als je nog maar een paar maanden gestopt bent met de pil, niks ondernemen. Pas na een jaar onregelmatigheid of als je na een jaar proberen nog niet zwanger bent, zul je in de meeste gevallen pas doorverwezen worden naar een gynaecoloog.

9. Siesa

Siesa Lid

May 15, 2015
    81
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb ook rond mijn ovu last van lichte bloedingen. Soms met slierten dit duurt een dag of 2. Na google leek het mij op ovu bloeding. Ik slik nl al jaren de pil niet meer dus het kan geen doorbraakbloedingen zijn.

Share This Page